Pijn, heel veel pijn.

Ik weet niet meer hoe ik het heb. Al weken lang heb ik dag in dag uit pijn. Mijn buik doet zo'n zeer, kindje ligt over dwars, helemaal boven in met het hoofdje in mijn maag zeg maar. Ik kan niet staan liggen zitten. Helemaal niks helpt. Ben gewoon hopeloos. Snachts slaap ik niet overdag rust ik wel maar heb ik nog pijn. De verloskundige weet niet wat het is maar kijkt alleen maar naar de beeb, en ik ik trek het bijna niet meer! Mijn vriend doet alles in de huishouding. Op mn zij liggen doet het ene moment nog meer pijn als het andere moment. Ik weet het gewoon niet meer! Lijkt wel of mn buik langzaam uit scheurt alleen duurt dat nu al weken :'(

verschrikkelijk meid dat je zoveel pijn heb!

ik weet dat er een slaappil bestaat, zodat je even helemaal weg bent en dus even goed kan uitrusten.
misschien kan je dit even aankaarten bij je vk of dokter? t neemt de pijn niet weg, maar wel voor een nachtje zodat je er weer even tegen aan ken.

liefs, do

Ook hier veel pijn en slecht slapen.
Ik heb ook slaappillen voorgeschreven gekregen en daarnaast slikt ik paracetamol.
Overleg dit gewoon met je verloskundige.
sterkte,
liefs,
Y

Hoeveel weken ben je nu?
Mag dit misschien niet zeggen maar als ik zoveel pijn had zou ik kijken of een geplande ks iets zou zijn.
Kun je anders vragen of ze de baby kunnen draaien?

Je kleine ligt nog met he hoofd omhoog? Kan me voorstellen dat dat erg drukt! Mijn kleintje draait ook nog en als het hoofd boven is heb ik ook erg pijn aan mijn hele middenrif, en weet dan niet hoe ik moet liggen/ staan/ lopen..... Hoever ben je nu? kunnen ze je kleintje nog draaien? Je kunt naar een homeopaat of acupuncturist gaan, die kunnen vaak veel voor je betekenen ook qua draaien baby!
Succes, en hoop dat je je snel beter voelt. Laat je anders doorverwijzen naar de gynaecoloog voor een controle!
Liefs Bowi

morgen ben ik 35 weken. Volgende week kijkt de vk of de baby gedraaid is en anders stuurt ze me door voor een echo. Het voelt nog niet of ze gedraaid is. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, het schijnt zo te zijn dat ze de beeb dan niet of moeilijker kan draaien..De verloskundige heeft t alleen maar over de natuur zijn werk laten doen, hormonen bla bla... ik krijg straks een telefonisch consult van de huis arts mijn darmen zitten ook nog eens flink verstopt dus alles bij elkaar kan dit flinke pijn veroorzaken..De kleine draait wel maar de ene x zit ze met t hoofd onder mn linker rib en de andere x onder mn rechter rib... zo voelt t tenminste..

Gets, wat naar!
Hier ligt de baby vast in het bekken, bij 34+4, maar het maakt soms nog een soort "head-spins" voor mijn gevoel (rug draait nog van de ene naar de andere kant, maar hoofd blijft beneden). Dat is al erg oncomfortabel, laat staan dat je baby nu nog hele omwentelingen maakt!!
Hopelijk heeft het consult bij de huisarts je iets opgeleverd?

Ben vandaag bij de gyn geweest. Echo gehad...kindje is nu omgedraait en een klein stukje ingedaald...der billetjes drukken mn organen samen met name de mild, daar komt ws de pijn vandaan. Heb slaaptabletjes gekregen maar die mag ik ma 1x per 3dagen nemen...iig slaap ik vannacht!al een hele geruststelling opzich...thnx voor jullie steun

Terug
Bovenaan