pijn in baarmoeder bij 22 weken, wie kent dit?

Hallo dames,

Ik ben nu bijna 22 weken en heb met regelmaat een soort ongesteldheidspijn wat gepaart gaat met rugpijn.
Ik ben ook zo moe dat mijn benen niet meer willen.
Wie herkent dit? ik moet nog zo lang.....

Ik heb ook veel pijn en dan mn in mijn rug en mijn bekken. De rugpijn zit onderin en soms een pijn scheut door mijn bil (kont) en been. Trap lopen en dan mn omhoog gaat soms moeilijk. Vanmorgen kon ik helemaal niet meer lopen. Mijn man is thuisgekomen van zijn werk om mij te douchen en aan te kleden. Nu gaat het weer een beetje. Af en toe heb ik ook menstuatie achtige pijn maar dat zijn mijn darmen. Naar de wc gaan gaat soms wat moeilijk en dan krijg ik krampen. Ik had zelf ook al een stukje geschreven op deze site met als titel "pijn" maar daar komen geen reacties op. Misschien heb jij meer geluk dan mij en krijg jij wel een paar reacties.

Heel veel sterkte

Petra

Hallo meiden.. het klinkt mij heel bekend hoor.. (is mn derde zwangerschap) Het heet bij mij bekkeninstabiliteit en zwangerschapsischias.. De bekkeninstabiliteit neemt soms zelfs alle kracht weg.. en de ischias zit meer in de zenuwen en kan erg doorstralen..
De pijn in je baarmoeder is de schuld van de kleine.. Die is ruimte aan het maken, klinkt me als bandenpijn.. En is volkomen normaal en soms best pijnlijk.. Warm bad of een warme kruik kan helpen.. Maar als jullie twijfelen, vraag het je verloskundige.. Die weet er alles van.. Zelf loop ik bij een hele goede accupuncturist en een fysiotherapeut.. Is een gedoe maar het helpt wel.. Anders zijn het nog een lange 20 wk!   Succes en hou vol  Groetjes Marianne

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook bekkeninstabilliteit gehad en ook dat voel ik af en toe maar deze pijn voelt echt anders. Pijn in mijn buik en daardoor lijkt het wel alsof al mijn lichaamsdelen worden stil gelegd

Ik heb volgende week een afspraak bij de verloskundige dus zal het eens navragen..

Terug
Bovenaan