pijn in baarmoeder na seks. Eventueel zwanger ?

<article class="blog-detail forum-single no-margin box shadow" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; width: 361px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 361px; float: left;"><div id="post38000898650" class="community-photoclub-content" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;"><p>Ik ben zover ik weet nogniet zwanger. Mijn nod is op 14 juni. Wel heb ik ook ongeveer een week last van mijn borsten en is er nu het volgende ..</p></div></div></article><div class="box shadow no-margin" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; width: 361px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 361px; float: left;"><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 341px; float: left;">Ik heb een rare vraag. Zijn er meer dames die in t begin van de zwangerschaps last hadden van hun baarmoeder na een orgasme..<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Ik ben bezig met t krijgen van een eerste kindje: <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Mijn NOD is 14 juni. En ik heb gister en vorige week meegemaakt. Dat na de seks ik extreem last kreeg van mijn baarmoeder: na een maar minuten trok dit weer weg.<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Ik maak me wel een beetje zorgen. Waar kan dit aan liggen?..<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Sorry voor deze gênante vraag.</p></div></div>

Hoi! Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ook niet zwanger geweest ;)
Las hier wel toevallig een topic over, een week of 2/3 geleden. Daar bleek het een symptoom te zijn! Spannend zeg, nog 4 dagen tot je nod. Wanneer wil je een testje gaan doen? 

Ik heb die pijn nooit als symptoom gehad, maar pas toen ik al wat verder zwanger was. Dus in de weken dat mn baarmoeder flink aan het groeien was. Een vriendin van me heeft het wel helemaal in het begin gehad, dus wie weet? Alleen een test kan je de doorslag geven helaas!

Hoi! Hoe staat het er ondertussen voor?
Ik had dit erg vaak toen mijn vriend en ik nog een condoom gebruikte, voor mij was dit vaak een teken dat ik toch nog niet klaar was voor de seks en hij ´tegen de baarmoeder´ kwam. Dit gaf mij krampen en zere baarmoeder maar gelukkig ging het vaak snel weg :)

Hoi, ik heb dit meegemaakt met mijn eerste zwangerschap (helaas is dit uitgelopen op een miskraam.) Maar idd na een orgasme, kreeg ik stekende pijn en onwijs misselijk en overgeven. 
Na dat het is misgegaan, heb ik geen last meer van een pijnlijke baarmoeder na orgasme. 
Mijn dokter zij dat dit te maken had met dat de baarmoederhals gevoelig is door meer doorbloeding en daardoor het orgasme gevoelige spasme kan veroorzaken. 
Hoeft niet schade te brengen aan de baby. 
Succes 

Terug
Bovenaan