pijn in bekken tijdens slapen!!!!

hallo

ik ben er achter gekomen dat ik last van me bekken heb. mmm

ik werd constant wakker snachts met pijn net onde me rug vlak bij je kont en het liep door naar me been en knie aangezien ik op me zei slaap maar ik dacht heel dom last van me heupen tot dat ik me vriendin op bezoek kwam en ik zei dat ik snacht pijn heb ik zei er dus wel achter aan van waar zitten je bekken (heel dom ik dacht dat me bekken tussen me benen zaten zeg maar je schaam bot) maar goed ze wees dus de plek aan en dat was dus de plek waar de pijn vandaan kwam mmm lkkr ik d8 nog heel droog ik heb geen last van me bekken gehad maar dat blijkt nu dus wel zo te zijn
maar ja rug pijn pijn in ribben slapeloosheid nou kan bekken pijn er ook nog wel bij togh nog maar 5 weekjes hahaha maar de pijn in me bekken heb ik alleen als ik lig dus fijn he te lang staan krijg ik rug klachten te lang zitten ribben klachten en te lang liggen bekkenpijn nou wat wil ik nog meer hahaha ik weet het BEVALLEN!!! zo ik ben klaar iemand miss een tip ik loop al in terapie voor me ribben en rug dus miss slaap tips?? voor me bekken ok thnx gr jay_jm

Hoi!

het helpt mij heel erg om met een kussen tussen mn knieën te slapen, als ik dat niet doe heb ik ook meteen meer pijn in mijn bekken. Ook kun je bij hte omdraaien je afzetten ( omhoogliften) met één voet/been, dan zwiep je je zelf eerst op je rug en dan op je andere zijde. Dat scheelt ook enorm, probeer maar eens!

en verder goed je spieren rondom je bekken ( billen, buik etc) aanspannen bij opstaan en lopen enzovoort. en geen natuurlijk hoge hakken!

maar we hebben er helaas allemaal last van zo op het einde van de zwangerschap, succe se rmaar mee!

groetjes v mm 36+4

Terug
Bovenaan