Pijn in bekken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben (midden) in ronde 2 voor onze tweede. Het zou kunnen dat ik nu zwanger ben (gevoelige borsten, hoofdpijn en moe). Dit had ik vorige ronde ook, alleen toen is het niet gelukt.
Nu heb ik alleen ook pijn in mijn bekkenbodem. Net zoals bij mijn vorige zwangerschap, alleen toen had ik het in de laatste 2 maanden. Ik heb wel eens gehoord dat je hier sneller last van kan krijgen bij een tweede en dat de hormonen ook zorgen voor het week worden van de spieren enzo.
Iemand ervaring? Of tips?

Groet

Ellis

Nou JAAA ik zag jou titel en dacht he dat had ik ook.
Ik heb bij de eerste geen last gehad van het bekken maar had voor 1 week terug last van mijn bekken aan de zijkant en uitstralend naar mijn billen en boven been ik kon met moeite de boodschappen kar duwen en in bed gin 2 dagen het omdraaien moeilijk!!!
Nu heb ik dinsdag positief getest dus ik hoop voor jou ook dat dit het begin is

Jaaa, die uitstraling naar mijn bovenbenen heb ik ook. Ook al eerder gehad deze week....mmm jou verhaal stemt mij wel weer positief.
Mijn NOD is alleen pas 7 november, dus ik moet nog (lang) wachten.

ja maar ik had het ook net na mijn eisprong en daarna ook niet meer!!
Hoop he te zien bij de mamaclub juli 2011

Dank je wel. De tekenen worden wel duidelijker, maar eerder schreef ik ook: Ga je de tekenen voelen omdat je het ook heel graag wilt???
Nou ja, blijven afwachten, ik kan volgende week maandag ofzo pas testen....hopelijk is dat ook nodig!
Ik duim ook voor jullie!

Terug
Bovenaan