Pijn in bil.

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal.
Ik ben 11 weken zwanger en heb zo pijn in mijn bil het lijkt wel een spiertje ik heb er nog nooit last van gehad.
Ik loop zelfs mank het trenkt tot mijn boven been, ik baal er best wel van want zo lang ben ik niet zwanger en nu al last, heeft er iemand hier ervaring ik hoop het wel want dan kan ik er mischien wat aan doen alvast bedankt.
Cynthia.

Hoi

Ik ben natuurlijk geen dokter of fysio, maar is het echt je bil, of ook rond je heup e.d.??Ik had zelf namelijk ook klachten rond de 12 weken. Dat voelde als steken die zo in je bil/heup schieten bij b.v. draaien en tillen. Meteen de fysio gebeld en iedere week behandeld door de fysio. Ik had dus bekkenklachten maar gelukkig geen instabiliteit. Ben nu 38 weken zwanger en loop nog steeds bij de fysio 1 keer per week.
Ik heb er erg veel last van gehad. Kon ook niet goed meer zitten en werken werd al snel moeilijk. Ik hoop voor jou dat het alleen een spiertje is, maar ik zou het zeker goed in de gaten houden....
Succes

Groetjes Kirsten

Hoi, ik ben ook 11 weken zwanger en ik heb dat 'spiertje' ook!

In mijn vorige zwangerschap heb ik hier ook last van gehad, toen heeft het een paar weekjes geduurd en ging vanzelf over. Nu heb ik er al een paar weken last van en volgens mij erger dan de vorige keer.

Vrijdag moet ik naar de huisarts voor een echo en ga ik maar eens vragen wat het kan zijn.

Als ik het antwoord van de dokter heb laat ik het je weten. Succes!

hoi,
ik ben al bevallen maar toen ik rond de 33 weken was heb ik het ook gehad. het deed zo'n pijn dat ik ook bijna niet meer kon lopen. het was zwangerschapsischias een beknelde zenuw. ik dacht hoe kom ik die laatste tijd door?!!!! zo'n pijn!!! maar gek genoeg werd het na een week minder en had ik er bijna geen last meer van!

groetjjes en sterkte daphne

Ik heb daar ook last van gehad. Leek inderdaad net een spier. Volgens de mensendiecktherapeute kan het ook al je banden zijn die je voelt. Die trekken dan naar je bil.

Ik heb er nu nog maar heel soms last van moet ik zeggen. Komt misschien ook door de oefeningen die ik van haar heb gekregen.

Als je het echt niet vertrouwd vraag het even aan de VK of huisarts en laat je doorverwijzen naar een fysiotherapeut of mensendieck.

Groetjes
Nicole

Bij mij was dat meestal als ik een groeistuip had rond die periode, je merkte dan aan je bekken, banden, en inderdaad aan je bil dat er iets bezig was, meestal een week niet langer, ik zou inderdaad even overleggen met je vk, huisarts e.d.

Hoi.
Ik ben blij dat er meer damens  last van hebben ik dacht zal wel weer de enige zijn.
Ieder geval bedankt voor jullie advies, het zit echt in mijn bil, ik moet volgende week naar de vk en dan als ik er nog last van heb, zal ik het er met haar over hebben, ik heb er al zo'n 2 weken last van was niet zo heel erg maar het weekend had ik er erg last van, het schoot er de hele tijd in, en vandaag nog steeds.
Ik hoop maar dat het tijdelijk is.nou tot horens.

Hallo,

Ook ik heb er vreselijk last van. En het doet zo zeer .... Ik heb ook
nog een baby van 8 maanden en twee meiden van 4 en 6. Vooral de baby
tillen is lastig en bukken ook, lopen en staan is helemaal erg.

Ik ben nu 9 weken zwanger en ik merk dat ik een echte groeispurt heb.

Mijn buik buikt lekker uit en mijn banden voel ik ook.

Toch heb ik woensdag een afspraak bij de fysio hiervoor. Want heb al
eerder bekkenklachten gehad, maar dat was altijd laat in de
zwangerschap.

Ik heb altijd veel baat bij fysio gehad, dus hoop nu weer.

Ik wens je veel succes. En anders toch ook naar de fysio?

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan