pijn in borsten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, ben niet zo vaak meer op het forum omdat we al een jaar bezig zijn en ik er af en toe probeer niet aan te denken. Maar ja, gister was mijn nod en zoals gewoonlijk had ik een aantal dagen van tevoren en oook gister wat gespannen borsten, pijn en wat mensturatiepijn. Dus ik dacht al dat het niet meer gaat lukken. We hebben afgesproken dat we in januari naar de huisarts gaan, dus daar heb ik me al helemaal op voorbereid, maar..... ook vanmorgen weer met zeer pijnlijke borsten opgestaan (het lijkt wel of ze barsten zeg maar). Maar geen druppie bloed en ook mijn menstruatieoijn is weg. Twee weken geleden eisprong gehad (dat voel ik altijd wel), dus je snapt: ik zit nu toch weer stiekum te hopen ook al probeer ik me zelf nog voor te houden dat we deze maand naar de HA gaan. Ik durf nog niet te testen, want dat heb ik vorige keren al eens gedaan en de teleurstelling is dan zo groot. Hebben meer meiden wel eens extremere pijn dan anders en duidt dan dan evt. op ....... je weet wel?
groetjes
boekie

Hoi,
Ik herken het verhaal van de teleurstellingen, mijn mannetje en ik hebben afgesproken wanneer ik een keer geen  krijg, dat we na een week gaan testen. Dit  om  niet teveel in de stress te raken en de teleurstelling niet te groot te maken. In ieder geval veel succes met wat jullie beslissing dan ook mocht zijn! Hou je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd! Liefs Lientje

Hoi Boekie,

Toen ik zwanger was had ik het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden.
Toen ik een week overtijd was heb ik een test gedaan, en ik was dus zwanger.
Ik had ook hele gevoelige volle stevigere borsten.
Helaas kreeg ik in de 6e week een miskraam.
Vorige maand was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was.
Ik wilde het ook zooooo graag.
Helaas.......toch weer ongesteld geworden.
Nu wacht ik het gewoon af.
Ik test ook pas als ik ongeveer een week overtijd ben.
Als je zo graag zwanger wilt worden dan lijkt het ook wel of je spontaan allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgt.
Het duidelijkste is als je ongi weg blijft en de test aangeeft dat je zwanger bent.
Ik zou het dus nog een paar dagen afwachten en dan testen.
Ik hoop dat je zwanger bent.
Geduld is een schone zaak. (al valt het vaak niet mee)

liefs van Nathalie.

hoi, dank voor jullie mail.
Er is nog steeds niets aan de hand. Was vannacht wel ineens wakker van menstruatiepijn en zeer gevoelige borsten, maar vanmorgen helemaal niets in de wc kunnen otndekken wat RD betreft. Ik durf   niet te testen (ben nu 2 dagen overtijd). Ik denk dat ik tot het weekend wacht als ik dan nog geen rd ben tegengekomen.
maar ik heb al 2x eerder een test gedaan toen ik zwaar over tijd was en beide negatief, dus tja, ik bne wat voorzichtig.
Kunnen het hormonen zijn die ineens heel erg opspelen ofzo?
gr.
boekie

Terug
Bovenaan