<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik voel sinds een aantal weken de baby dagelijks, meerdere keren bewegen.</p><p>Vandaag was dat anders, eigenlijk heb ik hem de hele dag niet echt gevoeld. Dit baarde mij al zorgen, maar als je het op gaat zoeken, lijkt dit met 24 weken toch wel eens voor te komen.</p><p>Ik heb een doppler thuis, dus deze er wel bij gepakt en we konden gelijk het hartje vinden en deze klonk goed en regelmatig. Ook reageerde hij weer op de doppler en begon hij met schoppen.</p><p>Echter heb ik hem nu dus weer niet gevoeld, ook niet als ik zachtjes op mijn buik druk. En sinds nu een paar uur heb ik erge pijn in mijn buik. Het zijn geen krampen, met het is een constant aanhoudende steek zeg maar. met name links, net boven mijn schaambeen bij mijn lies.</p><p>Als ik op wil staan ga ik letterlijk door de grond. Ik ben aan een kant erg ongerust en mijn vriend wil graag de VK bellen. Ik ben alleen een type dat niet iemand lastig wil vallen in het weekend om iets wat misschien helemaal niks is:')</p><p>Hebben jullie hier ook wel eens last van? Wat zouden jullie doen? Toch even bellen?</p>