Pijn in buik (24w)

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik voel sinds een aantal weken de baby dagelijks, meerdere keren bewegen.</p><p>Vandaag was dat anders, eigenlijk heb ik hem de hele dag niet echt gevoeld. Dit baarde mij al zorgen, maar als je het op gaat zoeken, lijkt dit met 24 weken toch wel eens voor te komen.</p><p>Ik heb een doppler thuis, dus deze er wel bij gepakt en we konden gelijk het hartje vinden en deze klonk goed en regelmatig. Ook reageerde hij weer op de doppler en begon hij met schoppen.</p><p>Echter heb ik hem nu dus weer niet gevoeld, ook niet als ik zachtjes op mijn buik druk. En sinds nu een paar uur heb ik erge pijn in mijn buik. Het zijn geen krampen, met het is een constant aanhoudende steek zeg maar. met name links, net boven mijn schaambeen bij mijn lies.</p><p>Als ik op wil staan ga ik letterlijk door de grond. Ik ben aan een kant erg ongerust en mijn vriend wil graag de VK bellen. Ik ben alleen een type dat niet iemand lastig wil vallen in het weekend om iets wat misschien helemaal niks is:')</p><p>Hebben jullie hier ook wel eens last van? Wat zouden jullie doen? Toch even bellen?</p>

Geen idee. Ligt ie mischien anders?
Maar je maakt je zorgen en je hebt pijn. Dus ik zeg bellen!
Mischien is t niks, dan ben je gerust gesteld en dan is pijn dragelijker. Maar als er wel iets is kun je je zelf achteraf wel voor de kop slaan.  Dan kun je maar beter tijdig aan de bel trekken.
Herken t van niemand lastig vallen. Ik zelf ben ook van niet zeuren maar doorgaan. Maar dit betreft niet meer alleen jezelf. 
Succes! 
Grtjs nvn

Ik heb toch maar gebeld, ze geven aan dat ik moet kijken of de pijn constant blijft. Wanneer dit na een uur niet over is komen ze even kijken.
Verlies verder geen bloed, ik moest net wel plassen en die pijn was helemaal ondraaglijk. Niet pijnlijk zoals een blaas ontsteking, maar echt het gaan zitten op de wc ?

Klinkt wel herkenbaar. Ik heb dat ook gehad en het bleek vreselijke bandenpijn te zijn aan één kant. Ik lag helemaal krom en kon niet opstaan, niet gaan zitten, niks! Na anderhalve dag was het over. Hopelijk is het bij jou ook alleen dat. Sterkte!

Ik herken het indd ook van bandenpijn na dagje Rotterdam heel veel lopen. Ik kon niks de volgende dag gaan zitten deed indd extreem veel zeer. Ik heb toen ook gebeld. Ze zijn ook gekomen en getoucheerd maar ze  voelde mijn buik en kwam als snel tot de conclusie dat het typische banden waren die zeer deden. Nooit geweten dat dit zoveel zeer kon doen 

Terug
Bovenaan