pijn in buik en rug

Hoi meiden,

Ik heb al meer dan een week last van mijn onderbuik en rug. Het voelt gespannen, alsof er een strakke band omheen zit. Het lijkt een beetje op die zeurderige vermoeiende pijn van een ongesteldheid.
Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Ik ben nu +/- 4 weken zwanger en heb dit bij mijn eerdere zwangerschappen niet gehad, daarom vind ik het een beetje vreemd en maak me toch wel een klein beetje zorgen...

Liefs,
 
Hoi Nica,

Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het kan zijn, maar ik weet wel dat het geen alarmsymptoom is. Pas bij bloedverlies moet je je zorgen gaan maken (hoewel dat nog niet eens altijd wijst op dat er iets mis is). Kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt hoor.

Misschien gewoon een reactie van je lichaam? Vraag het eens na bij de verloskundige anders. Je hebt er tenslotte al ruim een week last van.

Maar waarschijnlijk zullen ze er niks aan kunnen doen, hoewel misschien geruststellen dat het ergens anders mee te maken kan hebben!

Mijn verlosk zegt altijd: bij twijfel, bel me! Ik wil geen ongeruste moeders! .. :) Ben je zelf ook weer gerustgesteld.

Succes!
Groetjes, (sept)mama
 
Ikdenk dat het het oprekken van je baarmoeder is, ik heb het ook gehad, straalt naar je liezen!
Van harte gefeliciteerd en lekker gaan genieten!
Nance( maart mama)
 
Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Ik heb idd op internet gelezen dat het met het oprekken van de baarmoeder te maken kan hebben... Vond het alleen vreemd omdat ik dit bij mijn eerste twee niet had, maar zo zie je maar weer, elke zwangerschap is anders.

Ga vandaag maar eens opzoek naar een verloskundige praktijk, kan ik het meteen nog ff navragen voor de zekerheid.

Liefs,
 
Terug
Bovenaan