Pijn in buik, geen harde buiken en voelt niet als weeën

<p style="text-align: left;">Goedemorgen damens,</p><p>Ik ben nu 32 weken zwanger en wakker geworden met pijn onder in me buik, de pijn is er vrijwel de hele tijd en word erger en zakt dan weer af.</p><p>Herkent iemand dit.</p><p>Me buik is niet hard</p>
 
Sorry, ging iets mis..
 
Alsof ik dit geschreven heb.. Afgelopen nacht precies hetzelfde gehad.. Heb getwijfeld om de vk te bellen maar na een paar uur werd het minder.. 
 
 
Ik had wel het idee dat het een soort weeën waren, maar niet met regelmaat.. Wel een vervelend gevoel.. Bij mij zat het meer aan de rechterkant van mn buik.. 
 
Een moeilijke stoelgang kan de darm laten samentrekken, die samentrekkingen zorgden er bij mij voor dat mn baarmoeder ook ging samentrekken. Dat zorgde voor hevige buikpijn. Misschien is het bij jou ook het geval? 
 
Een moeilijke stoelgang kan de darm laten samentrekken, die samentrekkingen zorgden er bij mij voor dat mn baarmoeder ook ging samentrekken. Dat zorgde voor hevige buikpijn. Misschien is het bij jou ook het geval? 
 
Een moeilijke stoelgang kan de darm laten samentrekken, die samentrekkingen zorgden er bij mij voor dat mn baarmoeder ook ging samentrekken. Dat zorgde voor hevige buikpijn. Misschien is het bij jou ook het geval? 
 
Terug
Bovenaan