pijn in buik met liggen

Hej meiden,
Ik heb de laaste tijd veel last van mijn buik als ik op mijn zij lig in bed. Vooral als ik wakker wordt om te plassen en dus moet draaien. Ik heb dan steken aan de zijkant en voorin mijn buik.
Met wandelen heb ik vaak ook steken en dat zijn mijn banden zei de vk. Klopt het dat die nu dan weer veel oprekken ofzo? Ben nu 30w.
Hebben jullie dit ook ervaren?

Ja dit zijn tijdens het liggen en draaien ook je banden. Alles moet nu rekken omdat je kind er toch op rust.
Soms als het echt zeer doet leg ik een kussen onder mijn buik, zodat ie wat hoger ligt (de andere kant op gedrukt word) en mn banden wat meer rust hebben.
Is een voedingskussen ook prima voor.
Verder heb ik geen tips voor je.
Sterkte ermee.

Liefs

ik heb er ook erg veel last van. de hele dag door eigenlijk, maar in bed is het ergste. een kussentje kan idd goed helpen, maar verder kun je er weinig aan doen

Oke balen dat jullie het ook hebben en niet veel tips hebben... slaap er idd ook erg slecht door... hebben jullie het al lang? Hoop dat het nl een periode is van ff oprekken en dat het niet nog 10 weken duurt! ;-)

Ik heb er de laatste dagen veel last van gehad, mijn banden, indalingsweeen (denk ik tenminste). Vannacht ging het gelukkig weer wat beter.

Ik heb t bij vlagen. Rond 25 weken had ik het, toen ging het tijdje goed en nu heb ik het weer.
Misschien groeit je buik nu ff sneller en doen ze meer zeer. Straks misschien weer minder.
Sterkte ermee

Terug
Bovenaan