pijn in buik na stress??

Ik ben nu ruim 13 weken zwanger.
Vanmiddag op mijn werk tijdens vergadering nogal uit de hand gelopen, waardoor ik erg overstuur was.
Sinds die vergadering heb ik hele dag met harde en pijnlijke buik gelopen. Lopen, zitten niks was prettig.
Dit zijn toch niet die befaamde "harde buiken"?
Kan dan al met 13 weken?
Ik ben er in ieder geval helemaal niet lekker van en blij dat ik morgen lekker vrij ben.....

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat t was.

Liefs
 
hoi reneke,
ik denk dat het idd door de stress kwam, en volgens mij kan dat ook al zo vroeg. Ik ben geen verloskundige, maar wel een mama die nu zwanger is van haar 4e kindje.
ik heb in mijn eerste zwangerschap ook veel stress gehad en had ook vroeg last van harde buiken bij al die stress, en tja ,sommige stress is helaas niet te vermijden.probeer daarna, indien mogelijk ,goed te ontspannen,warm bad/douche en relaxen.Je kindje is veel waardevoller als alle stress bij elkaar toch?
Sterkte ermee, en succes met alles op je werk ook.
Liefs,
 
Stress, stress, stress. Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde gehad met mijn laatste zwangerschap met een week of 10-12. Er werd iets heel langlopends en emotioneels afgesloten en ik had echt heel veel pijn in mijn buik wat veel leek op harde buiken. Omdat mijn baarmoeder nog klein was ivm wat ik kende uit eerdere zwangerschappen voelde het wel wat anders maar het was het zeker, mede omdat er ook wat regelmaat in zat. NIet te vaak laten voorkomen in ieder geval....voor zover je er invloed op hebt dan!

Succes en beterschap.
 
Stress, stress, stress. Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde gehad met mijn laatste zwangerschap met een week of 10-12. Er werd iets heel langlopends en emotioneels afgesloten en ik had echt heel veel pijn in mijn buik wat veel leek op harde buiken. Omdat mijn baarmoeder nog klein was ivm wat ik kende uit eerdere zwangerschappen voelde het wel wat anders maar het was het zeker, mede omdat er ook wat regelmaat in zat. NIet te vaak laten voorkomen in ieder geval....voor zover je er invloed op hebt dan!

Succes en beterschap.
 
Stress, stress, stress. Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde gehad met mijn laatste zwangerschap met een week of 10-12. Er werd iets heel langlopends en emotioneels afgesloten en ik had echt heel veel pijn in mijn buik wat veel leek op harde buiken. Omdat mijn baarmoeder nog klein was ivm wat ik kende uit eerdere zwangerschappen voelde het wel wat anders maar het was het zeker, mede omdat er ook wat regelmaat in zat. NIet te vaak laten voorkomen in ieder geval....voor zover je er invloed op hebt dan!

Succes en beterschap.
 
Stress, stress, stress. Heel herkenbaar. Ik heb hetzelfde gehad met mijn laatste zwangerschap met een week of 10-12. Er werd iets heel langlopends en emotioneels afgesloten en ik had echt heel veel pijn in mijn buik wat veel leek op harde buiken. Omdat mijn baarmoeder nog klein was ivm wat ik kende uit eerdere zwangerschappen voelde het wel wat anders maar het was het zeker, mede omdat er ook wat regelmaat in zat. NIet te vaak laten voorkomen in ieder geval....voor zover je er invloed op hebt dan!

Succes en beterschap.
 
Dit is mij ook heel bekend, ik heb ook heel veel problemen gehad toen ik net 12 weken zwanger was en had ook constant last van harde buiken. vanaf 16 weken zit ik nu ook thuis met bekkeninstabiliteit en vanaf dit moment heb ik ook geen stress meer en heb ik ook geen last van harde buiken.
Teveel stress is voor je kindje niet goed! probeer het dan ook zoveel mogelijk te ontkomen. Ik weet hoe moeilijk dat is, heb zelf nog veel momenten dat ik heel boos/ verdrietig etc ben. Maar geniet volop van het mooie wondertje in je buik.

Veel succes!!
 
Terug
Bovenaan