Pijn in buik normaal?

Hallo, ik ben nu 21 weken zwanger en tot nu toe alle kwaaltjes gehad die er voor staan volgens mij.
Ik werk nu ook maar 50 % maar sinds deze week heb ik vaak het gevoel stenen in mijn maag te hebben, dit samen met steken. Vooral snachts.

Hebben er meer mensen last van een overduidelijk aanwezig vervelend gevoel in de buik?

Groetjes Viola

Heb er de laatste dagen ook veel last van. Echt felle steken links en rechts in mijn onderbuik dit samen met een soort menstruatiepijn.Ik word hier erg onzeker van maar ze zeggen dat het bandenpijn is en dat het geen kwaad kan. De één heeft er meer last van dan de ander. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan...

Liefs

Ik ben er al 2 keer mee naar de huisarts geweest. Ik dacht echt dat er iets helemaal niet goed ging. Maar het blijkt dat je darmen nogal eens moeten draaien om meer plek te maken. Ik weet wel dat ik met de oudste hier weinig last van heb gehad, maar nu toch al een aantal keren een nacht wakker ben gebleven van de pijn.

Je maag heeft tot nu toe weinig te maken met je zwangerschap. Die komt pas in de knel rond een week of 30. Als je er zeker van bent dat het je maag is zou ik even langs de huisarts gaan, misschien heb je ene ontsteking, irritatie of een kleine maagbloeding maar ik zou me geen zorgen maken om de baby..

Ik herken dat meid! Links van mijn maag en het viel mij op dat ik het elke keer na t eten kreeg, een heel zwaar gevoel met steken....vk gaf aan dat dit toch mijn darmen zijn die in de knel zitten, moeten flink draaien om eten te kunnen verwerken...paar dagen geduurd en nu gaat t weer iets beter. Dus bij mij was t echt een plaatsverschuiving van de ingewanden...

Ik kan ook nog steeds maar kleine beetjes eten, anders ploft mijn maag en heb enorm last van maagzuur al de hele zwangerschap..

Vk gaf aan dat t vervelend is, maar geen kwaad kan..

Herkenbaar. De pijn en de steken. Ook een zwaar gevoel onder in de buik. Verloskundige raadde me aan om te laten controleren op blaasontsteking. En dat had ik ook. Na een kuurtje weer genezen. Moet zeggen dat het nu beter voelt.

Terug
Bovenaan