Pijn in buik

A

Anoniem

Guest
Hallo, hier ben ik weer eens heb lang niet meer geschreven of gereageerd. Ik ben 33 weken zwanger van de 2e en heb erg veel last van pijn in de buik en af en toe ook in de vagina streek.  Ik lig er snachts van wakker, of als ik slaap wordt ik wakker van de pijn. Heb 2 blaasontstekingen gehad maar op het moment is alles goed volgens gecontroleerd plasje.
Mijn verloskundige zegt dat het vaker voor komt bij een 2e meer pijn in de buik en vagina en zegtb dat mijn lichaam een sein geeft dat ik rustiger aan moet gaan doen. Heb er al 1 rond lopen van bijna 2 en het klinkt allemaal makkelijk. Wie heeft hier ook ervaringen mee? En wat deden jullie er aan?

Groeten Nicole

Ik heb hier geen ervaring mee, maar  ik kan me voorstellen dat als je nog zo'n koter hebt rondlopen dat rustiger aandoen niet echt makkelijk is. Maar is de kleine alle dagen van de week thuis? Anders zou ik proberen een oppas te regelen voor de kleine, al is het maar eens een ochtend of twee in de week. Om je toch wat meer ontspanning te geven, want die buikpijnen lijken me ook niet echt prettig. En je moet je energie besparen toch voor je bevalling straks.

Nou succes

X Saskia 21.2 wk

Hallo,

Ik ben nu 31 weken zwanger, en heb al heel lang deze klachten. Het word ook steeds erger. VK zegt rust nemen ik lig nu al 3 maanden alleen maar in bed, ik kom er alleen uit als ik onze dochter van 2,7 jaar eten en drinken te geven. Verder legt mijn man alles naast mijn bed voor hij weg gaat. Naar de wc lopen is een ramp, in bed liggen ook. Ik heb ook een paar keer geroepen haal dat kind er uit, zo makkelijk is dat natuurlijk ook niet. Kussens, kruikjes, panadol  en warme bad helpen ook niet. Kort om ik heb er heel weinig vertrouwen meer in. Ik weet ook verder ook niet wat ik  er over moet zeggen. maar hoop voor jou dat het niet zo erg zwaar word als dat ik het nu heb. veel sterkte en nog een goede zwangerschap.

XXX ber  

Terug
Bovenaan