Pijn in buik

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

IK ben nu 7w+2d zwanger van mijn tweede kindje. Vanaf het begin heb ik soms momenten dat ik hevig pijn in de buik heb. Maar het is ook zo weer weg. Is dit normaal.
Bij de eerste had ik helemaal nergens last van. Ik ben bang dat door de buikpijn er iets mis zal zijn. Ik moet nog 6 dagen wachten todat ik naar de verloskundige ga. Dus vind ik het wel spannend wat er op de eerste echo te zien zal zijn.
Moet ik me ongerust maken of niet.

liefs een ongeruste trotse moeder

hoi, nou ze zeggen dat bij elke zwangerschap anders is en dat klopt want ik ben nu ongeveer 8.5 of 9.5 week zwanger ook van mn tweede en het lijkt helemaal nie op mn eerste zwangerschap, de eerste volede ik helemaal niks maar bij deze had ik wel keamp in het begin maar dat is vanzelf weggegaan, je moet ook dat stemmetje van binnen goed naar luisteren als je echt heel erg ongerust ben dan moet je gewoon de dokter bellen en eisen dat je gezien wordt zodat je gerust gesteld word!door jezelf meer te stressen heb je niks aan dus probeer jezelf een beetje te verwennen en rustig blijven ademen als je pijn hebt en gaan liggen, succes met alles groetjes sabrina

zou t kunnen dat je bandenpijn hebt? Ik had met 5+6week zwanger heftige buikpijn. Naar gyn doorgestuurd om buitenbaarmoederlijke zwschap uit te sluiten, bleek niet het geval. Gyn verklaarde pijn als bandenpijn omdat je baarmoeder zo fors groeit in korte tijd. En soms hoor je ook dat dames blaasontsteking anders ervaren.
Succes en zoals 1 van de dames boven mij al schreef: als je het niet vertrouwt, bel hiusarts of verloskundige!! Daar zijn ze voor, dag en nacht, ook in weekend.
Sterket, hopelijk verdwijnt t snel!
Groetjes mira

Terug
Bovenaan