Pijn in buik

Hallo mommas

Ik heb de laatste tijd zo'n verschrikkelijke steken in mijn buik. Normaal gesproken slaap ik op mijn buik, maar dat doe ik niet meer omdat dat niet zo lekker meer ligt. Wel word ik af en toe op mijn buik wakker....
Ik wil dan op mijn zij gaan liggen, maar dan tijdens het omdraaien, komt die pijn.... Het is geen harde buik of zoiets. Misschioen teveel rek aan de banden in een keer?? heb het dus alleen in bed met omdraaien....

Weet iemand wat dat is? En hoe ik het kan voorkomen??

Groetjes Go

Hai Go,

Heb ik ook...heel naar maar ik had het bij mn vorige zwangerschap ook en ik geloof dat het je banden zijn die niet snel genoeg meedraaien. Ik draai gelukkig niet veel als ik slaap maar als ik wakker ben, houd ik mn buik vast, ja beetje raar maar dan heb ik er geen last van. Het is dus niet gevaarlijk maar ja, dat gewicht wordt steeds meer hé... Als je slaapt en je gaat draaien dan kun je er, denk ik, weinig aan doen. Misschien heeft de vk een oplossing? groetjes, Elle.

hoi go,

ja, hier ook!
niet iedere dag maar zo af en toe
en wat n pijn, dan kan ik het echt uitschreeuwen eventjes..

dat zijn idd je banden..

niet fijn he!

jezelf inbakeren?? hihi

wel vervelend zeg! bandenpijn. en vooral als je het veroorzaakt in je slaap. dar kun je dus niks tegen beginnen lijkt me.
ik ben blij dat ik een rustige slaper ben...

Hoi,

Het zijn idd je banden.

Ik zou eens een voedingskussen proberen om te slapen!
Dat is echt ideaal en ook erg handig als je kindje geboren is voor de evnetueel borstevoeding en om je kindje op te leggen etc!

Ik slaap er een stuk rusriger door!

Terug
Bovenaan