Pijn in buik

Hallo mommas

Ik heb de laatste tijd zo'n verschrikkelijke steken in mijn buik. Normaal gesproken slaap ik op mijn buik, maar dat doe ik niet meer omdat dat niet zo lekker meer ligt. Wel word ik af en toe op mijn buik wakker....
Ik wil dan op mijn zij gaan liggen, maar dan tijdens het omdraaien, komt die pijn.... Het is geen harde buik of zoiets. Misschioen teveel rek aan de banden in een keer?? heb het dus alleen in bed met omdraaien....

Weet iemand wat dat is? En hoe ik het kan voorkomen??

Groetjes Go

Hoi Go.

Volgens mij zijn dat inderdaad je banden. Ik heb het ook in een bepaalde houding en zeker als ik mij te snel en met een draaibeweging om wil draaien. Ik moet dit heel bewust doen.
Ik slaap normaal ook altijd op mijn buik maar de baby kan dan soms gaan schoppen en draai ik me weer op mijn zij maar dat vind ik niet echt lekker liggen en mijn armen gaan dan slapen.

Groetjes Minke (21+3)

Ja ik heb het ook. Aan het begin heb je daar erg veel last van en deze periode groeit het kindje erg hard, dus heb je last van je banden.

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook en bij de tweede kan het erger zijn. En dat is het ook hahaha.
Echt af en toe lijkt het wel of er iemand met een mes steekt (nog nooit een mes in me gehad, maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven)

groetjes Maris

Ik heb het soms ook, draai niet vanuit je rug omhoog uit bed maar draai eerst op je zij. En niet teveel doen...ik merk na een half uur liggen dat het al wat wegtrekt!

Terug
Bovenaan