Pijn in de billen en onderrug

Hallo Dames,
Ik probeer sinds 1,5 maand ong zwanger te worden en heb sinds 2 dagen extreme spierpijn in mijn billen en pijn in mn onderrug, heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?? Groetjes Syl

Jeetje meid, ik heb eerlijk gezegd geen idee! Ik dacht dat ik alles zo'n beetje wel al had gehoord, gezien en gevoeld maar (spier)pijn in de billen?? Nee, die is nieuw voor mij.... Sorry! Misschien heeft iemand anders een antwoord.... Wanneer is je NOD? Pijn in de onderrug natuurlijk van alles zijn.

Sterkte! Liefs Lynn.

Het ging van de billen naar de onderrug. Maar ik klus of sport niet. Ik werk gewoon op t kantoor, maar het was zo erg dat ik soms lastig kon zitten. Zou het een voorbode van zwanger zijn kunnen zijn?

Ik heb dat iig nog nooit gehoord maar goed...wij zitten in ronde 15 voor ons eerste kindje en heb dus nog nooit echte zwangerschaps kwaaltjes gehad.... Ik hoop dat iemand je verder kan helpen en hoe vervelend het ook is.....afwachten! :-(

Waarschijnlijk heb je gewoon een verkeerde beweging gemaakt of eens iets anders gedaan dan normaal. Spierpijn in je billen is absoluut geen kwaaltje dat op een zwangerschap kan wijzen.
Misschien dat het per toeval een keer bij iemand samenvalt: bilspierpijn en een positieve test.

Succes!

Terug
Bovenaan