pijn in de buik

hallo allemaal

even voor stellen ik ben hartje en heb een icsi achter de rug en ben nu 6 weken zwanger ik ben 33 jaar en ik en mn vriend zijn al 5 jaar aan het klussen nu na de icsi ben ik zwanger geworden.

maar ik heb een vraag, ging vanmiddag naar de ws en aan het wc papier zat wit/groen slijm.(sorry voor de vieze taal)
en nu heb ik goede pijn in mn buik is dat normaal?
heb elke keer wel pijn in mn buik maar nu is het wel iets erger en dan dat slijm zit er heel erg mee en word nu wel angstig wie van de dames kan mij daar een antwoord op geven ben nu wel even radeloos en gek van de angst

gr een bang hartje
 
hallo hartje,

De witte slijm is normaal, althans dat hebben de meeste vrouwen. Groen weet ik niet, dat kunnen anderen wellicht beter beoodelen. De buikpijn kan bandenpijn zijn, dat is heel normaal, het is vaak een zeurderig gevoel enne daar zul je wel vaker last van hebben gedurende zwangerschap. Enne als je je zo onzeker blijft voelen bel dan met je verloskundige of je huisartsenpost, zodat je dit weekend goed doorkomt, de spanning is niet goed voor je en je moet zo snel mogelijk rust zien te vinden! de verloskundige of je huisarts zullen de onzekerheid heel goed kunnen begrijpen, zeker na een icsi! heel veel succes en ik zal hard voor je duimen dat er gewoon niets aan het handje is!
groetjes, Zomer
 
Hallo hartje,

Zoals zomer al schrijft is er waarschijnlijk niks aan de hand, maar als je twijfelt moet je gewoon even bellen hoor! Aangezien je via ICSI zwanger bent geworden neem ik aan dat je bij een ziekenhuis loopt, en die zijn ook in het weekend gewoon bereikbaar.
Ken je de Freya site (www.freya.nl) trouwens? Die is speciaal voor en door mensen met vruchtbaarheidsproblemen, en via de berichtenboeken daar kun je praten met anderen die in dezelfde situatie zitten. Daar heb ik ook heel veel steun aan gehad!

Succes, en ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan