Pijn in de buik !!!

A

Anoniem

Guest
hoi zwangere vrouwen,

Hoe voelen jullie je?
Ik heb vandaag en ook eerder al pijn in mijn buik. Hellemaal onder in mijn buik, net boven mijn schaambot.
Het is echt vreselijk vervelend en maak me er best zorgen over. Het kindje beweegt heel veel, zou het daar mee te maken hebben?
Soms doet het ook wel is midden op mijn buik op een bepaald plekje zeer, denk dat het kindje dan zo zit te trappen dat het er gewoon beurs is.

Op dit moment zit het ook zo te trappen, waarschijnlijk tegen me blaas want ik heb het gevoel dat ik me plas moet tegenhouden want anders loopt het er zo uit. Zou wel het gevoel zijn.

Zijn meer vrouwen die hier last van hebben.

groetjes ida

hoi hoi
ook ik heb idd last van mijn schaambot (het voelt als of het bont en blauw is) onze   dochter ligt heel erg laag, en de gyn vertelde dus idd dat het door het gewicht van ons meisje komt, en door het schoppen.
erg vervelend, maar helaas het hoord erbij!
kuzz lau

Hoi,

Mijn baby bezorgt me af en toe ook flink veel pijn. Tegen mijn botten van mijn bekken/heup (snap je?) en ook als ik fiets of loop. Dan drukt het zo enorm op mijn bekken, heel gevoelig. Ik weet dat het er bij hoort, heb er al vaker last van gehad, maar het is wel erg vervelend en maakt me soms ook erg onrustig.......
Maar ja, niets aan te doen helaas.......
En weet je, mijn handen, die "slapen"steeds, echt zo'n prikkelend gevoel. Hebben nog meer mensen daar last van??

Liefs Hilma, en sterkte voor jullie!

hoi

ja daar heb ik deze zwangerschap ook last van slapende handen,echt raar waarschijnlijk is het van vocht vasthouden,dit heb ik bij de eerste niet gehad,maar ga het nog even na vragen volgende keer aan de vk. gr wendy 28 3 wk

hi dames.
ik ken het ook, die pijn helemaal onder in je buik net boven schaambeen, ik zeg altijd dat het voelt alsof het bod gebroken is, probeer je been maar een op te tillen voor de gijn.
dat gaat echt door merg en been, het is altijd als ik net opsta, tot ong 2 uur na ik uit bed ben.
de vk denkt dat het komt omdat bij mij de beeb er  met zijn hoofd ligt.

naja, het is in iedergeval vet onhandig pijnlijk en niet cool.
haha
ook hier succes.
liefs martine

Terug
Bovenaan