Pijn in de onderbuik aan de rechterkant .

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even een vraagje .
Wie heeft hier ook last van ?
Ik heb steeds zo'n zeurend gevoel in me onderbuik ?!
Alsof het beurs is , wie herkent dit ?!
Ik moet woensdag naar de Vk dus kan dan vragen hoe of wat maar zit me toch niet lekker !
Ik heb ook best vaak harde buiken ?
Zou ik dan toch te druk zijn vraag ik mij af ?
Ik werk niet veel 19 uur maar wel als kapster in een hele drukke zaak en van 9-9 en 9-6 !!!
En dan de avonden nog ....
En natuurlijk een klein mannetje van 2,5 in huis , en alles al klaar willen hebben !!!
Ach , het valt allemaal niet mee !!
HA HA .....

Groetjes een hele trotse mama van Justin en straks een klein meisje ...

hoi

Misschien last van je blaas/nieren heb het alleen daar als ik volle blaas heb.ik zou gewoon even vk bellen kan geen kwaad toch.gr wendy

Heb je er vooral last van tijdens het lopen, fietsen of een andere bezigheid? Of is het gewoon de hele dag??

Liefs Hilma

Hoi ,
Heb het nu sinds gisteravond eigenlijk de hele dag al ...
Voel me ook niet echt fit hoor misschien dat dat er mee te maken heeft !
Heb ook een zwaar weekend achter de rug en dat kan dus waarschijnlijk echt niet meer !!!

Doeii

hoi,

ik heb dat ook erg gehad en de verloskundige zei tegen mij dat het hoogstwaarschijnlijk toch nog bandenpijn is!
alleen als het erger werd moet ik echt bellen en dan konden ze verder kijken!
wat leuk dat je ook kapster bent,vind je het niet zwaar om te werken?
en ga je 6 of 4 weken van de voren met verlof?
ben zelf ook kapster en werk 30 uur in de week,is voor mij wel me 1e kindje maar ik vind het erg zwaar worden!gr

hey hey lucky27

hier ook een moeder die pijn in dr onderbuik heeft alleen bij mij trekt het naar me bekken en me rug toe  
soms wordt ik er sochtens al mee wakker en dan heb ik ook nog een zoontje justin van 15 maanden die alles onveilig maakt en heel heel heel energie vol is  

savonds als ie op bed ligt en ga rusten heb ik er ook veel last van
mij man heeft een eigen horeca zaak dus is van 10 uur sochtens tot 24 uur snachts weg 6 dagen in de week   dus het grootste gedeelte van de opvoeding en werkzaamheden in huis komen bij mij
ik denk dat we zo druk bezig zijn dat we niet de rust krijgen die je eigenlijk nodig heb

en nog iets leuks   ook wij krijgen een dochter

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden   25 weken zwanger van onze dochter  

Ha Ha !

Wat leuk allemaal !
Ik ben van plan om 4 weken van te voren te stoppen maar weet niet of ik dat ga redden !
Bij m'n vorige zwangerschap ben ik met 6 weken gestopt maar dat was omdat ik gezeur had op m'n werk !
Ik werk nu in een hele drukke zaak en de donderdag van 9-9 breekt je dan echt op !!
Maar heb niet zo'n makkelijke baas , een jonge gozer die niks met zwanger zijn heeft !

En Soraya wat leuk ook een zoontje Justin en nu ook een Meid !!
Geweldig he !
Kijk er echt naar uit , heb ook al heel veel kleertjes gekocht ha ha alles lekker Roze !!

Vanmiddag naar de Vk en even kijken wat zij ervan zegt , heb gister wel urine weg gebracht maar het was geen infectie !
Bij mij trekt het ook naar me bekken en rug toe , misschien inderdaad toch de banden , ze is ook zo verschrikkelijk DRUK !!
Word echt helemaal beurs geschopt van binnen , ha ha !!

Ik hou jullie op de hoogte !!

Groetjes een trotse mama die nu alweer bijna 27 weken zwanger is van een dochter ..

hey lucky 27

wat heeft de verloskundige gezegt ervan ben wel benieuwd

jaaaaa leuk he al dat roze   ik kan dr ook niet mee ophouden hahahah

groetjes soraya

Terug
Bovenaan