Pijn in de ribben

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Zijn er meer die echt een bijna ondragelijke pijn in de ribben hebben (bij mij aan de rechterkant). Het is net of mijn ribben in m'n organen snijden ofzo. Loop hier al een tijdje mee rond en 's middag rusten hielp tot nu toe redelijk, maar het wordt steeds erger en ik weet bijna  niet meer hoe ik moet gaan zitten, liggen of lopen... Rekken en strekken helpt ook niet echt meer helaas...

Heeft iemand misschien een tip?

Groetjes Jettepetje

hay
helaas geen tip voor je .. wel wil ik mee komen ' klagen '..
vooral savonds als me vriend en ik samen op de bank zitten, weet ik niet hoe ik moet gaan zitten, .. en in bed draai ik eerst 400 x voordat ik eindelijk een x 'lekker' lig ..
dus ik wacht gezellig mee voor een tip!!
veel liefs joy

Hoi Jettepetje,

Ik ben in mei al bevallen maar lees nog regelmatig mee. En helaas is er volgens mij geen oplossing voor jouw probleem. Ik heb er ook mee gelopen. Het zijn gewoon gekneusde ribben. Het komt doordat alles nu tegen je ribben drukt en soms heb je pech en voel je het aan 2 kanten (had ik...)

Na de bevalling had ik nog een paar weekjes een beetje last, maar nu voel ik er niks meer van.

groetjes Mariska

hoi meid,

fijn he, zwanger zijn en ribben hebben. Die zouden gewoon standaard even moeten inklappen, zodat je er geen last van kunt hebben.
Je merkt het, je bent niet de enige die er last van heeft. Helaas heb ik geen gouden tip, maar wat (soms) wel help bij mij is in een lekker warme douche te gaan staan (we hebben helaas geen bad). Dan onspant mijn buik (de baby) wat beter en heb ik er minder last van. Bij trapt de kleine er ook nog eens goed tegenaan, dus..
Ook hielp een warme kruik wel even (midden in de nacht in de douche gaan staan vond onze oudste niet altijd even leuk, dan maakt mama herrie)

Ik hoop voor je dat het vlug voorbij is, maar houd er rekening mee dat het ook na de zwangerschap aan kan houden, je hebt gewoon gekneusde ribben (en daar staan minimaal 6 tot 8 wkn voor)

Terug
Bovenaan