Pijn in de zij

<p>Momenteel ben ik 16 wk zwanger en heb van het een op het andere moment veel pijn in mijn rechter zij. Zelfs diep inademen doet veel pijn.</p><p>Volgens de vlk zijn het de banden, heeft iemand van jullie ervaring hier mee? </p>

Hoi!
ja hier ook bekend mee hoor, het is soms een vervelende stekende pijn. Komt met vlagen, verdwijnt ook weer en komt vervolgens ook weer terug.  Ik ben nu 31 weken en toevallig deze week ook weer enorm last van. Ik leg een warme pitte zak over mijn buik of een kruik. Warme douche helpt ook wel en opassen met snelle bewegingen zoals opstaan etc..
Sterkte ermee!

Heel herkenbaar. Heb ik ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Één dag was het zo erg dat ik niet kon lopen. Heb toen de vk gebeld en die zei ook dat het bandenpijn was. Het was van het ene op het andere moment weg. :) Sterkte!

Ja. Kan goed hoor. Collega van mij is er zelfs mee naar het ziekenhuis geweest, omdat ze dachten dat het blindedarm ontsteking was. Bleken ook de banden te zijn.. Dus helaas, hoort erbij! 

Ja. Kan goed hoor. Collega van mij is er zelfs mee naar het ziekenhuis geweest, omdat ze dachten dat het blindedarm ontsteking was. Bleken ook de banden te zijn.. Dus helaas, hoort erbij! 

Ik heb er ook last van. Stekende pijn bij snelle bewegingen. Vooral als ik de auto uit stap, auw! Heb het niet iedere dag. Wel vervelend dat je het ook met ademen heb. Ik herken dat niet. Ik heb mijn VK gebeld omdat die steken eergisteren echt intens waren maar die zei ook bandenpijn. Ik ben 11 weken zwanger 

Terug
Bovenaan