Pijn in eierstokken

Helaas ben ik (nog) niet zwanger, maar ik heb al 3 dagen pijn in mijn eierstokken. Dit is wel de periode dat ik een eisprong verwacht, maar dat duurt toch altijd maar even? Heeft iemand nog meer ervaring met langere tijd zeurende pijn?
 
Hoi sonja,
MIjn ervaring is ook één dag dat je 'ze' voelt.. maar mijn vriendin had ook altijd een paar dagen last van haar eierstokken. Hihi, klinkt raar he, maar het was wel zo. Moed houden, gaat vanzelf over! Succes!

Liefs Helen
 
Hoi Sonja,

Ik herken het zelf wel. Ik heb meestal twee tot drie dagen last van mijn eierstok. Ik voel het eigenlijk altijd aan mijn linkerkant.
Groetjes Joke
 
hehoi Sonja,
Ik ben net bij de gyn geweest en die deed een inwendige echo om te kijken of alles oke was (vanwege bloedverlies) toen bekeek hij ook mijn eierstokken en hij was zo lief om alles uit teleggen. we zagen op de rechter eierstok een vochtblaasje. Dat vochtblaasje groeit hoe dichter je bij de eisprong bent, als het dan een bepaalde grootte heeft (volgens mij blaasje 2 cm maar dat weet ik niet precies meer) springt het eitje, maar het springt niet altijd. Maar met dit verhaal van de gyn lijkt het me logisch dat je wel eens een paar dagen last kunt hebben van je eierstokken rond je eisprong.
Succes met klussen
liefs lies
 
hoi, ik heb meestal een week last van mijn eileiders. Ik ben zelfs een keer naar het ziekenhuis geweest voor een echo omdat ik bijna niet meer kon zitten vd pijn. Er was niets aan de hand. Je eileiders gaan inderdaad opzetten als je naar je eisprong toegaat en de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander. Een voordeel wel is dat je weet dat je eisprong eraan komt.
Succes
Marielle
 
Terug
Bovenaan