pijn in eileider???

A

Anoniem

Guest
Ik ging vandaag mijn conditie weer op peil trekken om een stuk te fietsen, alleen toen ik bijna op bestemming was moest ik een stukje gaan lopen ivm de pijn in mijn linker onderbuik. Dit waren echt steken en dit heb ik normaal nooit, ook niet voordat ik ongi wordt. Morgenochtend ga ik een vroege test doen om te kijken of ik zwanger ben. Maar wat zou de pijn kunnen betekenen, ik maak me een beetje zorgen. (miskraam, buiten baarmoedelijke zwangerschap)

Alvast bedankt!

Liefs Vic

hey Vic,

ik had dat vorige week of 2 week geleden, ik klapte dubbel van de pijn, maar dit had verder niets te betekenen want ik ben niet zwanger, dus ik zou me niet te ongerust maken als ik jou was.

Liefs Kaatje

HoiVic,

Ik heb dat ook wel eens gehad, het had niets te betekenen.
En als ik jou was zou ik me zeker geen zorgen maken over een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap zonder dat je bewijs hebt dat je zwanger bent.
Ik ben benieuwd wat je test morgen aan geeft, ik h hoop voor je dat het raak is!!

Hoi Vic ik heb voordat ik zwanger werd van de eerste ook een soortgelijke pijn gehad en bij mij bleek er toen een eitje te zijn blijven hangen. Ben erachter gekomen toen ik met ovu testen geen positieve test kwam en ik pijn bleef houden. Ook was het vrijen erg gevoelig. Onderzoek bij de huisarts wees dit uit. Hou het even in de gaten, het kan ook je milt zijn omdat je je ingespannen hebt. Liefs Joy

Terug
Bovenaan