Pijn in lies! Wie herkent dit? vorrtekenen? wat zijn eigelijk voortekenen?

Hoi hoi,

even een berichtje!!

Ben vandaag 39 weken en toch maar besloten om m,n verjaardag maar wel te vieren, we bleven maar tobben?? wel niet wel niet. Nu is het morgen ipv Maandag, mits ons kindje de plannen in de war schopt (waar ik eigelijk wel op hoop hihi... kom maar!! )

Maar nu.. verloor woensdag lichtjes wat bloed en slijm (sfscheiding, sorry voor details) en vanmorgen (zaterdag) weer? zou dit van de slijm prop kunnen zijn?
Of omdat ik veel na de wc ga? gewoon irritatie??
Vandaag ook veel pijn in de lies (net z,n pijn dat je hebt als je een stuk gaat rennen ) en al dagen rugpijn.

Wie herkent dit? wie weet wat allemaal voortekenen zijn?

Graag reacties met voortekenen ? en evt. antwoord?

M,n dochter is 19,5 maanden en was er 16dagen eerder, nergens last van nu klaag ik alleen maar :s

Groetjes
Marieke

39 weken... 7dagen te gaan

Hej Marieke,

Ik ben nog nooit bevallen maar weet wel van de vk dat verliezen van bloederig slijm je slijmprop is.. Echter is het zo dat het dan niet hoeft te beteken dat je bevalling dan doorzet dat kan nog lang duren na het verliezen van je sluimprop..

Heel veel succes de laatste daagjes, kan me voorstellen dat je het echt zat bent, ik ben 35 weken en 4 dagen en dank al van, jeetje duurt het maar niet langer dan 37 weken..
Dus moet niet klagen..

Hopelijk ga je je verjaardag niet vieren haha want dan komt de kleine..
Owja good luck met de bevalling alvast!!

Liefs Lot

Hoi Marieke,

Grappig, ik ben vandaag ook precies 39 weken. En ook ik kan niet wachten tot het "feest" eindelijk begint... Ben het erg beu!

Die afscheiding klinkt inderdaad als de slijmprop. Als je helderrood bloed verliest, wel even de verloskundige bellen hoor! Maar ik heb gehoord dat het ook na het verliezen van de slijmprop nog wel even kan duren... (ik wil je niet ontmoedigen, haha!)

Heel veel sterkte met de laatste loodjes!
~Hilde

ik weer,

Nog niks gebeurt. Pijn in de lies is ook weg! Denk toch te veel gedaan kan echt niet stil zitten en ben enorm op zekerheid gesteld (plan s,avonds m,n volgende dag) Gisteren druk druk geweest boodschappen enz..

Vandaag ga ik m,n verjaardag vieren,zul je zien bezoek weg en het begint!!

Maar zal maar rustig afwachten momenteel wat 'zachte'krampjes denk oefenweeen ofzow?

Nou.. ga zo verder met voorbereiden en dan weet ik zeker dat alles op orde is.
Meteen alles weer schoon maken enz.. heb nu echt een tik dus het bezoek zal wel gek worden van mij. Ren als een kip zonder kop.

Tot snel. Hou jullie op de hoogte.

Marieke 39,1 week zwanger nummer 2!! dochter Mara 19,5 maand.
Enne.. morgen officieel jarig :p

Je kunt zelfs een aantal weken voor de bevalling je slijmprop verliezen zonder dat er wat gebeurd, dus wat dat betreft... ach joh, je weet in ieder geval dat er van alles en nog wat gebeurd in je buik (ook met de oefenweeen en zo). Voor je het weet heb je je eerste wee te pakken.

Die pijn in je lies: ik heb zelf erg veel pijn in m'n lies n.a.v. bekkeninstabiliteit. Het komt voornamelijk door stijfheid in je spieren. Als je teveel gedaan hebt (en die kleine drukt natuurlijk behoorlijk in je bekken) kun je daar dus spierpijn krijgen. Meestal is het niet constant, maar meer bij bepaalde bewegingen. Wellicht heb je daar last van gehad?

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Verjaardag achter de rug en nog niks gebeurd! Maar dit heb ik in ieder geval gehad. Elke x ging ik meteen weer kopjes afwassen enz. dus er echt rustig bij gezetten heb ik niet. Vind stil zitten nu echt moeilijk alles moet schoon en af!

Vandaag ben ik officieel jarig, dus nu ben ik 21,Wettelijk volwassen (jippie)
Maar weer druk druk, moeten na schoonmoeder en vannavond viert mijn overgrootoma haar 91e verjaardag! (We hebben 5 genaraties) Ben wel blij dat ik daar bij aanwezig kan zijn en  hoop vervolgens toch wel dat ons kindje zich gaat aankondigen!

Want nu is alles in orde en  zijn dadelijk de 'verplichte' dagen voorbij. Dus kom klein kereltje! hihi.. kan echt maar moeilijk wachten.
Mijn dochter was er 16dagen eerder en nu hoef ik er nog maar 5 dus dan is wachten toch wel moeilijk.

Wat betreft die krampjes in de lies? zou inderdaad van de bekken ofzo kunnen komen, heb er ook alleen maar last van als ik me druk maak en dan inderdaad met bepaalde bewegingen.

wat betreft die slijmprop blijf ik twijfelen of het dat wel was, had wel iets bloedverlies maar zou ik doordat ik zo veel plas niet iets 'beschaddigt'kunnen hebben?

Och ja.. Rustig wachten
Iedereen nog een fijne 2de paasdag

Liefs,
Marieke 39,2 weken en dochter Mara   19,5 maand

Nee hoor, van veel plassen kun je niets beschadigen. Maar je baarmoedermond is ongetwijfeld al druk bezig met verweken en daar komt ook wel eens wat bloed bij kijken. Het hoort er allemaal een beetje bij.

Weet je, hoe drukker je zelf bent, hoe groter de kans dat die kleine blijft zitten. Pas als jij rustig bent in je hoofd en je lichaam dan pas zal je bevalling beginnen. Als je nog aan van alles en nog wat aan het denken en doen bent en dus niet 100% klaar bent voor de bevalling, werkt dat tegen. Dus als het straks achter de rug is lekker rustig aan gaan doen!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan