Pijn in lies

Hallo allemaal,

sinds anderhalve week heb ik pijn aan de binnenkant van mijn bovenbeen, zo bijna in mijn lies. Ik dacht dat t kwam van het vele lopen wat ik op n dag gedaan had, maar het is nu nog niet over.
Vriendin van mij zei dat het bandenpijn is. Ik dacht dat bandenpijn meer op je buik zit, zo aan de onderkant. De pijn die ik voel zit meer richting lies.
Herkent een van jullie dit? Of kan iemand uitleggen waar bandenpijn zit?
Alvast bedankt.
 
Het kan zijn dat je kleine op een zenuw drukt, heb dit tijdens alle 3 mijn zwangerschappen gehad, en had elke keer alleen last van mijn linker lies. Het kan geen kwaad maar is gewoon vervelend.

Groetjes Anne
 
ik ben 27+5 zwanger van de tweede .
ik heb het ook al van af de 16e week en bij de eerst vanaf 20 weken en heb er de hele zwangerschap last van gehad .
het kan geen kwaad alleen moet je rustig aan doen het is erg vervelend sterkte ermee
 
Ik heb er ook last van, het is toch echt bandenpijn volgens de verloskundige. Presies wat al is gezegd niet veel aan te doen. Ik heb er last van als ik loop, maar fietsen kan ik wel, dus doe gewoon veel op de fiets.
 
he meis ook ik heb die pijn alleen ik ben nog maar 4 weken of langer( lees topic bovenste van mij) en kan dus misschien buitenbaarmoederlijke zwanherschap zijn, maja dat zal bij jou niet zijn dus vergeet dat, kweet niet hoever je bent, maar denk zoals de andere zeggen kan je banden zijn.


sorry als ik je een angstig gevoel hebt gegeven, want dat wil ik helemaal niet.

s6 ermee
 
Terug
Bovenaan