Pijn in lies

Hoi,

Vraag me af of iemand hier ook pijn in de lies heeft. Bij mij aan de rechterkant. Ik kan al 4 dagen niet goed lopen. Doet echt verschrikkelijk pijn. Ben nu 37 weken. Heeft het iets met het indalen te maken of kan het bijvoorbeeld een blaasontsteking zijn? Weet niet meer hoe ik moet zitten, liggen of staan. Ben benieuwd of jullie er ook ervaring mee hebben of misschien weten wat het is. Alvast bedankt.

Het is denk ik indelingpijn, hier namelijk precies hetzelfde. Ddaarnaast ook pijn in mijn banden en binnenkant benen/pagina. Had hiervoor zo nu en dan pijn in mijn schaambeen. Is echt niet leuk hè! Scherpe pijnscheuten. Geen idee hoelang het duurt. Ik moet di naar het zkh voor controle ga het dan vragen.
Succes!

Hier ook pijn in mijn lies, al bijna de hele zwangerschap. Alleen niet zo erg als jij omschrijft. Mijn verloskundige geeft aan dat het bandenpijn is. Bij mij is het overdag trouwens minder als ik 's nachts met een kussen tussen mijn benen slaap.

Hallo!
Ik heb heb ook al sinds 19 weken pijn op mijn schaambeen en in mijn liezen, soms zelfs uitstralend in mijn benen.
Ik heb bekkeninstabiliteit, ik wist het ook niet maar pijn op/aan je schaambeen kan daar ook op duiden.
Het is vreselijk. Ik moet veel rusten en slaap ook idd met een kussen tussen mijn benen,
Succes!

Terug
Bovenaan