pijn in liezen en ribben

hallo dames,

heb de laatste dagen erg last van pijnlijke liezen voornamelijk met lopen en draaien in bed. dit zal wel komen door bekkeninstabiliteit,

ook heb ik last van pijnlijke ribben aan de rechterkant, eerst alleen 'savonds aan de achterkant, nu de laatste 24 uur eigenlijk de hele dag door over mijn hele rechterkant.

ook veel gerommel. ik hoop dat het niet lang meer duurd.

weet iemand misschien nog iets om de pijn te verzachten of moet ik contact opnemen met vk.

help ik ben het zo zat!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs

de warme kruik helpt bij mij. ik slaap al dagen niet meer zonder... maar weet niet of jouw klachten daarbij gebaad zijn. ik hoop voor je dat het snel komt! Sterkte vanaf de bank hier ;)

Let op je houding, ook als je zit. Je buik bij je ribben wat masseren, helpt mij vaak wel.
In bed, bewust omdraaien of zelfs even overeind komen. Ik neem aan dat je wel iets van een kussen tussen je knieën hebt tijdens het slapen?

bedankt allemaal, maar een kruik werkt het beste eigenlijk op de bank want in bed heb ik het al zo warm. en een douche werkt maar tijdelijk.

moet vanmiddag weer naar de fysio. kan ze me weer masseren.

wat betreft een kussen in bed heb ik niet. heb ook geen last van de pijn als ik stil lig. heb alleen pijn als ik me wil omdraaien of uit bed wil.

liefs

Terug
Bovenaan