pijn in liezen, wie herkend dit?

Hallo meiden.
Ik heb sinds enkele dagen pijn in mijn liezen, uitstralend naar de binnenkant van mijn bovenbenen.
Het wordt steeds erger en ik kan er moeilijk door lopen.
Herkend iemand dit?
Ik ben 29 wkn+4dgn zwanger.
Liefs Carlijn
 
hoi Carljn,

Ja ik herken dat wel, maar tegen mij werd altijd gezegd dat dat kwam door de groei van mijn buik.

Of het waar is weet ik alleen niet hoor.

Ik weet wel dat het knap lastig is, maar als je het zeker wilt weten kan de vk er misschien een antwoord op geven.

sterkte ermee hoor.

liefs Hester

 
jaaa, en of ik dit herken!

Bij mij begon het tijdens de zwangerschap van mijn 4e. bij de 5e en de 6e werd dit al erger en begon ook vroeger. (16 weken)
Dachten we eerst aan bekkeninstabiliteit, bleek dit later, bij de fysio te komen door verandering in de wervelkolom ter hoogte van de onderrug. Mijn toemalige fysiotherapeuten wisten er niets anders mee te doen dan masseren, adviseren een buikband of andere ondersteuning te dragen en maar pijn lijden verder dus. Geen leuk vooruitzicht. Maar nu heb ik een andere fysio, ook manueeltherapeut. Met hem heb ik het er al over gehad, en hij weet daar naar zijn zeggen goed raad mee. Ik heb dus alle hoop dat het deze keer beter zal gaan. Want soms had ik gewoon dagen achtereen behoorlijk veel pijn. Constant, in scheuten, soms weer een paar dagen niet. Bekaf werd ik er van. Vooral het opstaan was problematisch. Dus, als ik jou was, ga langs de huisarts en zoek een goeie manueel therapeut!!!

Groeten, Anita  
 
bedankt voor jullie snelle reactie.

Ik ben al bij de fysio ivm hernia in de zwangerschap, heb hem ook al gebeld.
Kan ook van de hernia komen deze klachten dus moest ik ook de neuroloog bellen maar die was er niet dus die belt morgen terug.
Ik wacht het maar even af, ga morgen ook weer naar de vk dus kan ik het ook aan haar vragen!
 
Terug
Bovenaan