Pijn in liezen, zwanger of ongesteld

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben even benieuwd of er meerdere dit kwaaltje hebben ervaren en zwanger bleken te zijn..</p><p>Woensdag is mijn nod en vanaf zondag heb ik lichte steekjes in mijn liezen, die vandaag vervelender, pijnlijker worden. Soms weet ik niet hoe ik het fijnst kan liggen/zitten/staan. Erg vervelend. Ook vaker last van een opgezette buik. Die steken heb ik nog nooit gehad wanneer ik ongesteld moet worden, dus dan ga je toch hopen dat het een mogelijke zwangerschap is. Zondag ook licht roze afscheiding en (sorry) een klompje wit/rozige slijm. Ik ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt, dus zijn er meerdere die ook last hadden van steken en een opgezette buik en zwanger bleken te zijn?</p>

Hoi Nansie,
Ik herken je omschrijving van steekjes/pijn in je liezen.
Heb daar sinds vandaag erg veel last van maar voorheen nooit gehad.
Zou nu rond de innesteling moeten zitten dus (natuurlijk) van alles...
Ben benieuwd hoe het bij jou afgelopen is, of het bij jou gewezen heeft op een innesteling of zwangerschap.

Groetjes

Hoi Gebruiker10127176,
Helaas ben ik toen toch ongesteld geworden.. en nu is a.s. donderdag mijn volgende nod maar ik vermoed dat ik helaas weer ongesteld word. Af en toe is het slijm wat roze. Dit keer geen last van pijn in de liezen. Verder merk ik nog niet dat de ongesteldheid er aan komt, want heb nog geen last van krampjes wat ik meestal wel heb.
Wanneer is jouw nod? En welke ronde zit je? Ik hoop voor jou dat de steekjes in je liezen een zwangerschap betekent!
Liefs

Hoihoii,
mijn nod is 1 oktober. Maar sinds 2 dagen heb ik ook al lichte steekjes krampjes links en rechts maar weet ook niet wat dit betekent. Ik hoop een innesteling haha. Maar ik weet niet of het mogelijk is dat ik precies 1 week voor nod dat kan voelen. Ik hoop voor jou dat dat wel het geval is! In welke ronde zit je? Laat je het weten hoe het verder met je gaat? 
Groetjes

Oh ik hoop het zo voor je! Ik denk dat je dat 1 week vantevoren wel kan voelen? Maar ben geen expert want nog nooit zwanger mogen zijn. Ik voelde ook vanalles een week voor nod, helaas was het bij mij elke keer een teken van de menstruatie. Ik wil je niet de moed in je schoenen laten zakken want het kan ook zomaar een teken van een zwangerschap zijn!! Uit ervaringen van anderen kan het ook een goed teken zijn. Stom dat je lichaam niet gewoon een universeel teken heeft dat zegt dat je zwanger of niet bent haha. Het kan je zo voor de gek houden..
Helaas ben ik gisteravond ongesteld geworden. Twee dagen eerder dan gepland. Ik ga nu naar de 4e ronde voor ons 1e kindje. Ik ben 27 jaar. Ook al zijn we net pas bezig moet ik eerlijk zeggen dat ik toch weer erg teleurgesteld ben. De zwangere vliegen om onze oren en dan is het toch balen dat jij nog niet aan de beurt bent. Maar goed, het komt wanneer het komt dus met goede moed door naar de volgende ronde, want het zal echt wel goed komen :) 
Hoe sta jij ervoor? Hou me op de hoogte! 

Terug
Bovenaan