pijn in linkerzij, onderrug,bekken, lies,onderbuik (later naar de andere kant)

Ik had me vanacht toch een nachtje bah!!

Ik had gisteravond na het eten kreeg ik last van me linkerzij. Toen ik naar bed ging trok dat naar me onderrug, bekken,  linkerlies en me onderbuik. Later deed me zij niet meer pijn maar mijn onderbuik wel!! toen trok het na de rechterkant de lies en en de onderbuik en later me rechterzij. Ik had het gevoel dat ik even niet kon plassen en dat me onderbuik aan het opzetten was. Later deden beide kanten zeer en vanmorgen was het over. maar nu krijg ik weer last van me linkerzij! Weet iemand misschien of het wat te maken kan hebben met bevruchting, eisprong of wat ook maar???

Hoiiii,
Je klachten herkent ik helaas niet, dus ik kan je daarmee niet helpen. Wanneer was je laatste menstruatie en wanneer is je nod? Op die manier kun je nagaan of het een eisprong was. Wel heftige klachten hoor lijkt me. Hoop natuurlijk voor je dat het een mega heftige bevruchting was   ofzo hihi
Hoop dat de pijn niet lang aanhoudt, lijkt me niets plezierig
succes

Hoi Hoi!

Ik herken jou verhaal wel heel goed! Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik heb dat soort klachten gekregen na innestelingsdag. Ik zit nu in ronde 3. Ik was dus niet zwanger   maar ik denk dat het er mee te maken had dat de pil er normaal gesproken voor zorgt dat het ongesteld worden op zich een beetje dragelijk wordt. Maar zodra je met de pil stopt slaat ineens de hele hormoon huishouding op hol en moet je lichaam even wennen. Ik verloor ook drie dagen voor mijn NOD wat bruine afscheiding en kon echt niet slapen van de pijn in mijn rug, lies etc. Maar bij mij was het niet raak... ik hoop voor jou wel. Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Bij iedereen is het weer anders!

Succes,
Heitje

Ik weet dat ik 19maart ongi ben geweest na 35 dagen...normaal altijd 28 dagen. Ik heb toen 2dagen maar gebloed. Ik heb maandag een test gedaan maar die gaf negatief uit...dus ik ging er vanuit dat ik niet zwanger ben maar ik begin nu best te twijfelen aangezien ik deze klachten ook bij de eerste had. ik moet 23 maart mijn nod hebben of 16maart (als het weer 28dagen is) dus hoe en wat weet ik nu niet, dat is het lastige juist, misschien dat de test om een of andere reden negatief gaf....of dat ik nu me eisprong heb gehad(maar mijn temp is het zelfde gebleven) of de bevruchting....ik weet het niet meer...

hoi heitje
bedankt voor je berichtje. had je dan ook zo last van je zij. Het is niet echt heel pijnlijk maar stekend of zeurend...heel irri. En ik weet nu dus niet waneer me NOD is 23 maart of 16 maart (als het weer 28dagen is) dat is het lastige want dan kon ik zeggen het heeft met de innestelling te maken ofzo???

Ik had dat ook, echt een heel zeurende pijn. Zo'n gevoel van .. ik moet wel zwanger zijn want dit herkende ik niet van het 'normaal' ongesteld worden. Ik denk dat het te maken heeft met je hormoonhuishouding die gewoon van slag is. Ik heb het eigenlijk een groot gedeelte van mijn cyclus gevoeld en werd sterker naarmate ik meer bij mijn NOD dag kwam. Op een gegeven moment kon ik zelfs niet eens meer bukken van de pijn. En geloof mij.. ik ben verre van een pieper!

In welke ronde zit je? Nog niet zo lang bezig??

Ik ben in februari gestopt met de pil, heb hem helemaal afgeslikt heb toen pil ongi gehad. Daarna ben ik na 35 dagen maar 2 dagen ongi geweest, maar ik heb wel sinds toen last van me borsten die ineens groter en voller zijn. Steeds last van de zij (niet zo erg als nu)last van de onderrug, heb er 2 kilo aanzitten moet veel plassen. En nu is me onderbuik gevoelig en dikker. En me zij nog steeds. hoeveel dagen heb jij last van je zij gehad. Soms trekt het ook me been in heb ik het gevoel!!

Hoi,

Ik heb afgelopen week inderdaad ook pijn gehad in mijn (rechter)zij en onderbuik.
Ik had er vooral last van als ik ging zitten, dan kreeg ik echt zo'n steek in mijn zij.
Ik weet zelf ook niet waar het van komt, maar ik denk inderdaad omdat je hormonen wat van slag zijn.
Mijn lichaam is op het moment ook een beetje in de war na een MK. Ik heb dit nooit eerder gehad en we zitten nu in ronde 10. Ook niet bij mijn eerste.

Groetjes Lucielle

Terug
Bovenaan