pijn in m,n onderbuik en lies

O ik heb me toch een pijn in m,n onderbuik het trekt door naar m,n lies ik weet echt niet wat dat is,ik krijg eerst een harde buik en dan krijg ik pijn scheuten!
Oefen weeen weer?????
33wk4dg

Hoi,

Het zijn inderdaad oefenweeen of het kindje is aan het indalen.Dit had ik bij mijn dochtertje ook,en dan had ik ook steken van onder. Kan erg pijnlijk zijn.Heb er nu nog niet zo erg last van,gelukkig..Zolang het af en toe is en er niet bv elke keer 10 minuten of iets tussen zit dan is er niets aan de hand,en als je het niet vertrouwd de verloskundige bellen!!Want te veel harde buiken is ook weer niet goed.Succes!!!

Groetjes Elma 32 wkn en 2dgn

ja he?ik voel ook pijn in het bot bij m,n vagina alsof ik daarop ben gevallen ofzo auw!!
Zou ze aan het indalen zijn,mag ook wel toch bijna 34weken zwanger!
groetjes

Hi Blondy,

De pijnen die jij hebt, herken ik wel, maar dan van mijn bekkeninstabiliteit. Mijn kindje is namelijk nog niet aan het indalen (ik ben 35 weken) en ik heb ook nog geen oefenweeën (of ik moet niet weten dat ik ze heb), maar die pijnen herken ik wel.

Ik had ze bij mijn eerste ook, maar toen "hoorde het er bij". Nu weet ik dat het van het bekken komt. Misschien eens contact met een fysio of haptonoom opnemen? Ik had afgelopen weken weer erg last (door de stress speelt het erg op) en mijn haptonoom heeft me nu een paar oefeningen gegeven waardoor het weer draaglijk is.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara
(februari mama)

Ik heb ook bij een fysio gelopen een paar maanden terug ivb bekken bandenpijn,maar dat was hele andere pijn dan dit!
Nou ja als het te erg word bel ik de gyn even,ik heb het nu 2dagen het lijkt wel of de kleine indaalt m,n buik is wel lager!
Afwachten maar!
groetjes33wk4dg

Ik dnek dat het indalingsweeen zijn, ook omdat je zegt dat je buik lager is. Hier kun je ook flink last van hebben. Kan ook pijnlijk zijn. Maar als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor!!!!!

Liefs marielle

Terug
Bovenaan