pijn in me liezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZWANGER

Ik weet nou waar de pijn door kwam,ik ben Namelijk echt ZWANGER!!!
Vanmiddag naar de huisarts dit ivm suikerziekte.
Het voelt alleen nog erg onwerkelijk.
Ik hoop dat er een heleboel nog een meiden mij zullen volgen deze maand.
Voor degene die nag een aantal dagen moeten wachten veel succes.

groetjes mexx-ann

Hoi

Gefeliciteerd en geniet ervan.
Wat ik alleen wilde weten wat voor klachten had je precies ik heb sinds een aantal dagan ook last van beide kant onderin buik tegen de lies aan.

Groetjes
Debbie

Het leek wel op een soort spiepijn die doortrok tot aan me liezen.
En een zere rug.
Ik vond het nogal vreemd,want bij de andere twee zwangerschappen helemaal geen last van gehad,zo zie je maar elke zwangerschap kan weer anders zijn he.
En voor de rest had ik af en toe het idee dat ik ongi ging worden,dus eigenlijk rekende ik er helemaal miet op.
Vanimddag moet ik naar de huisarts,en dan ga ik vragen hoe dat dat nu al zo snel kan,die spierpijn,misschien zijn het er wel 2 zei mijn man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs en groetjes en voor alle andere veel succes.   mexx - ann

He Maxx-ann

Gefeliciteerd joh. ik  hoop dat ik je volgende week mag opvolgen. Ik ben nu al 5 dagen vreselijk misselijk. Kan pas  volgende week testen. Had het bij de vorige niet zo sterk dat waren 2 mk geworden.  Ik heb die   steken in mijn liezen ook ff gehad en erge last van mijn onderrug heb  ik wel  altijd last van maar nou is het heel heftig. Het is wel erg vroeg dat ik misselijk  ben.

Ik hoop het dat het weer raak is en dat het dit  keer wel goed gaat.

En jij een prettige zwangerschap en geniet er van samen met je mannetje.        

Terug
Bovenaan