Pijn In Me Onderbuik....Help...

Heeey Meiden....

Ik heb woensdag 10 mei me 2de inseminatie gehad (IUI)
.....maar nu ben ik de laatse week best moe en heb ik af en toe pijn in me onderbuik!!!!!!????......
nu moet ik nog een week ongeveer wachten..... maar ik ben zo bang dat toch wel weer de rode duivels tevoorschijn komen..... ik heb namelijk nooit pijn in me onderbuiik.... komt dit gewoon om dat ik weer ong moet weer of juist niet...!!!! en ik druf niet te hoopvol te zijn dat het messchien toch raak is.....wat moet ik nou.... en ik wil ook geen test kopen want dan denk ik weer dat er weer negatief op zal staan!!!!

HELP!!!!

zul ik deze week gewoon afwachten of zeggen jullie koop een test.....

ik heb namelijk al een keer gehad van nou ik ben nog niet ong... en hadden we een test gehaald en toen was ie ook negatief en toen de volgende dag werd ik ongesteld.......

Om gek van te worden iniedergeval!!!!!

XXXXX Brenie

Vandaag is de dag..dat ik testen mag....
"Rijmen en dichte zonder je kont optelichten"

het is zo irritant ik druf namelijk niet naar de w.c te gaan.... want ik ben zooooo bang op een niet positief resultaat....... maar als ik het het zo de recht nog niet ben dan ga ik een test halen..... ik moet toch straks naar het ziekenhuis... voor me voet..... dus dan kan ik gelijk ff de stad in.... moet toch nog een paar kleine boodschapjes halen.......

fingers cross......

XXXX Brenie

ik laat jullie weten wat er is gebeurt..!!!!

Terug
Bovenaan