pijn in me zij

A

Anoniem

Guest
hallo.

Ik heb namelijk pijn in me zij links onder en rechts iets er boven. Wie heeft dit ook meegemaakt of wie kan me er iets over vertellen.

Groetjes, Maria

Hoi
Op welke dag van je cyclus zit je? Het zou je eisprong kunnen zijn. Heb je die al gehad, sja dan zouden het je darmen kunnen zijn of in het mooiste geval....

Maar het is dus ff belangrijk te weten op welke dag je nu zit...

groetjes Costa

Hoi Costa. Ik heb de pil maar 1 week geslikt i.p.v. de strip helemaal afte maken en ik heb geen gemeenschap gehad en ben ookniet ongi geworden dus weet niet wat me cyclus is. Ik ben er maar vanuit gegaan van 28 dagen, maar nu is het wel zo dat ik zaterdag en zondag doorzichtige draaderige slijm had wat betekent dat dan???

groetjes,
Maria

Hoi
Draderig slijm....aii weet dat dat geloof ik vlak voor je vruchtbare periode is. Maar ben daar niet zeker van. Je kan er ook een boel over lezen op Internet hoor.
Waarschijnlijk is je buik wat van slag af ook door die pil. Maar misschien moet je ook even afwachten tot je ongesteld wordt. Je kunt ook opschrijven wat je nu voelt en als je dan ongesteld wordt kun je de volgende maand misschien iets herkennen. Dat doen er velen en weten zo wanneer hun eisprong is. Je kunt ook temperaturen. Vanaf je vruchtbare periode kan je temp iets gaan stijgen. Maar echt deskundig ben ik niet helaas . Iedereen weet hoe erg het is om onzeker te zijn. Ik hoop dat je wat meer erover kan vinden. Google misschien??

Succes!
groetjes Costa

Hoi Costa,

IK denk dat ik maar eventjes afwacht en dan zie ik het wel want ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn.

Als je het mij vraagt zit je nu in je vruchtbare dagen... geef je lijf ff tijd om alles op orde te krijgen... Ikzelf heb drie dochters en wil heel graag samen met mijn vriend een kindje... Ik heb altijd elke maand na mun eisprong last van gevoelige borsten en naarmate ik naar mun ongesteldheid ga en de baarmoeder dus wat zwaarder wordt voelik altijd een soort bandenpijn... vooral bij hoesten of omdraaien... Afgelopen maand wees alles erop dat ik zwanger was... mun borsten voelden anders.. kwam zelfs melk uit.. mensen maakten opmerkingen dat ik er "anders" uitzag in mun gezicht en ik voelde me ook echt anders... Helaas werd ik hevig ongesteld met veel stolsels en pijn... waarschijnlijk een vroege miskraam... Ik heb nu wat draderig doorzichtig slijm,   terwijl ik vrijdag mijn eisprong verwacht... mijn ervaring is dat ik die ook wel eens een paar dagen eerder had dan normaal... dus afwachten maar.. Ik weet wel dat het emotioneel heel veel met je doet.. zelfs twijfels aan alles en iedereen slaan toe... Wens je veel succes meid, heb geduld... komt vast goed allemaal

hoi batsertje,

Ik heb morgen een afspraak bij de dokter kijken waar het aan ligt. En ik hoop maar dat ik snel ongi wordt want het is nu meer als 28 dagen en ik ben in juni met de pil gestopt dus ik zou wel graag willen weten wat mijn cyclus is. Jij ook heel veel succes met zwanger worden.

Groetjes,
Maria

hoi batsertje,

Ik heb morgen een afspraak bij de dokter kijken waar het aan ligt. En ik hoop maar dat ik snel ongi wordt want het is nu meer als 28 dagen en ik ben in juni met de pil gestopt dus ik zou wel graag willen weten wat mijn cyclus is. Jij ook heel veel succes met zwanger worden.

Groetjes,
Maria

Terug
Bovenaan