pijn in mijn bekken

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
Ik heb zo last van mijn bekken vandaag kan haast niet gewoon lopen.
En dan voel ik de kleine ook nog is daar beneden te drukken en steken.
Wat zal dit toch wezen.
ook een wanhopige zwangere vrouw
liefs sandra 39 wk en 5dg

hoi sanne

welkom bij de club ik heb er ook last van alleen ik heb het al een tijdje dat is echt niet normaal meer zo pijn doet het en zeker als je ff hebt gezeten en dan weer op staan lijk wel een oud wijf zo krom loop ik van de pijn nog ff en ik moet een rolator aanschafen hahaha maar goed nog ff en dan hoop ik ervan af te zijn nog een weekje ik moet er niet aan denken om nog over de 40 wk te gaan dan wordt ik gillend gek  nou suc6 met de laatste loodjes!!!

groetjes bianca 39wk

ja ik tot vrijdag op de 40 weken maar mag van mij nu wel gebeuren.
Ik heb al vanaf 14 weken last van mijn bekken ben daarom minder gaan werken bekkeninstabiliteit,
Maar de laatste weken gingen zo goed dat ik dacht mooi daar ben ik van af maar nee hoor niet dus.
Of dat de kleine nu wil komen en zo drukt op mijn bekken ik hoop het maar.
jij ook veel succes met de laatste loodjes.
liefs sandra

Hey meiden...

Ik heb de bekken pijn al vanaf het begin van de 8e maand !!!
Erg pijnlijk ik weet het... Ik heb de tip gekregen om zo;n skippybal te kopen om op te zitten, maar ja voor dat fftjes doe ik het zo nog wel...
Het is geen bekkeninstabiliteit, maar wel flinke bekkenpijn... komt omdat je kindje op je bekken drukt...
Niet iedereen heeft dat en wij zijn dan de gelukkige die dat wel hebben...
Slapen met een kussen onder je knie en je knie wat optrekken verlicht bij mij een heel klein beetje... in ieder geval genoeg zodat ik snachts uit bed kan om te plassen... wat eerst echt door en door ellende was en tot huilens toe !!!

Ik heb wel het geluk dat ik word ingeleid..
Mijn VBD is 27-10 en de 26e gaan ze kijken of ik dat weekend ingeleid kan worden...
Mede door de pijn in mijn bekken maar ook omdat ik de druk niet meer aan kan op mijn rug.. heb een dubbele hernia dus ik kan de pijn gewoon niet mer hebben !!

Hoop voor jullie dat jullie snel aan de beurt zijn en mocht het al gebeurd zijn omdertussen gefeliciteerd hahaha !!

Liefs Esther ( 38+4 )

Terug
Bovenaan