Pijn in mijn bil

Hallo dames,

Ik heb sinds een week of 2 last van een soort spierpijn in mijn linkerbil. Lopen en opstaan is echt problematisch aan het worden, omdat je steeds een zeurende pijn voelt.

Weet iemand wat dit kan zijn en ik hier vanaf kom?
 
Dit heeft met je bekken te maken. Heb ik ook last van. Heb het zelf alleen aan de linkerkant van mijn bovenbeen. Je moet maar eens googlen. Je kan fysiotherapie krijgen en ook is het goed om op je houding te letten. Dus bijv. niet op 1 been staan, maar op beide benen.

Succes!
 
hoi shar
dat zijn je bekken heb je het ook tijdens het slapen bij mij helpt om een voedingskussen tussen je benen te leggen ik zeg ik heb zins kort een verhouding met me voedingskussen haha maar het is erg vervelend en fysiotherapie helpt wel ik zit op het december forum groetjes samantha
 
Ik heb ook zo'n innige relatie met mijn voedingskussen in bed en het helpt inderdaad prima. Ook goed en bewust gaan staan en zitten houden mij tot nog toe uit de handen van de fysiotherapeut. Overigens ben ik bekend met deze kwaal. Speelt ook zonder zwangerschap af en toe op, na zware hockeytraining of wedstrijd is het ook wel eens mis. Het hoeft ook niet voortdurend aanwezig te zijn hoor, kan best af en toe opspelen. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan