Pijn in mijn billen- zwanger

<p>Hoi allemaal, </p><p>ik ben 15 weken zwanger en heb nu ruim vier dagen last van pijn in mijn billen. Dit is vooral wanneer ik heb gelegen/ gezeten, moet opstaan, draaien in bed of bukken. Is dit herkenbaar voor sommige van jullie? </p><p> </p><p>Gr </p>
 
Daar is pas ook een topic over geweest. Ik had het ook, kan het begin zijn van bekkeninstabiliteit. Was mijn si gewricht. Ik heb caesar thersthe gehad en prima mijn zwangerschap doorlopen. Maar wacht niet te lang. Nu kun je nog veel bereiken met oefeningen.
 
Ik ben helaas al vanaf mn 8e zwangerschapsweek last van mn bekken. Begon bij mn stuitje, nu onderhand al meer pijn.  Als ik jou was, zou ik een bekkenfysiotherapeut inschakelen om zoveel mogelijk ergere pijn te voorkomen. En je goed te voorbereiden op de bevalling. Via je verloskundigepraktijk of huisarts kunnen ze er 1 aanraden. Sterkte! Het is een vervelende pijn :-(
 
Oh sorry, had de topic gemist. Bedankt voor jullie reacties en advies! linkt erg vervelend! Als het volgende week nog is dan zal ik inderdaad verdere actie ondernemen. 
 
Terug
Bovenaan