Pijn in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Wie herkent dit. Ik had afgelopen dinsdag mijn eisprong en heb nu al 3 dagen een pijnlijke onderbuik en dikker dan normaal (stoelgang is normaal)
Dit zouden toch niet al tekenen kunnen zijn van een zwangerschap. Al zou dat wel mooi zijn natuurlijk

Wie herkent deze klachten?

Zo vroeg zwangesschapskwalen lijkt me ook niet reeel, geen idee wat het dan is.
Weet je 100% zeker dat dat je eisprong was?

De eerste zwangerschapstekenen kunnen volgens mij pas ontstaan na de innesteling, omdat je dan pas de juiste hormonen hiervoor aan gaat maken. Maar zeker weet ik het niet....

3 dagen een pijnlijke onderbuik ken ik niet van een eisprong, hoewel ik die van mij soms wel duidelijk voel! Het klinkt mij als obstipatie in de oren, maar ik ben natuurljk geen huisarts!

Succes!

Liefs Daisy

Hey zusterYvonne,

Zou wel heel snel zijn dat je iets voelt en ik wil je geen valse hoop geven. Lijkt me te vroeg om gelijk de dag na je eisprong tekenen te hebben..
Daarbij moet ik wel toegeven dat ik circa 4 dagen na mijn eisprong wel (beginnend) een ander gevoel in mijn onderbuik/liezen kreeg.

sorry geen duidelijk antwoord voor je dus..

Veel succes / sterkte met wachten op je NOD.
Liefs lisette

Hoi, ik ben nu 3 dagen na mijn eisprong en het is geen obstipatie, want dat gaat allemaal prima

Nouja we zien wel, heb net een zwangerschapstest gekocht, deze kan ik volgende weekend gaan gebruiken. dus nog even een week afwachten.

Lisette, was jij zwanger nadat je dat gevoel kreeg?

liefs yvonne

Ja 2x het zelfde gevoel een paar dagen na de eisprong en 2x zwanger (helaas beide keren een miskraam).

Wil nog wel even toevoegen dat ik in andere cyclussen ook wel gevoeligere darmen / buik heb gehad rond mijn eisprong. Ik heb dan een paar dagen er voor tot een dag erna een wat weeig gevoel. Maar was wel echt een ander gevoel..

Hoop echt voor je dat het bij jou ook betekend dat je zwanger bent maar houdt in je achter hoofd dat we er weinig zinnigs over kunnen zeggen en dat je lichaam je goed voor de gek kan houden!

Succes met wachten!! xx

Terug
Bovenaan