Pijn in mijn maagstreek :(

A

Anoniem

Guest
Ik heb zo;n ongelovelijk pijn in mijn maagstreek, onze Dean zijn komt ligt daar en hij komt steeds meer omhoog, lijkt wel of de huis bij mijn maag elk moment kan scheuren! ZO'N ZEER!, wat helpt is achterover zitten maar dan nog steeds, je voelt echt de bobbel van zijn kont en zelfs eroverheen wrijven doet al pijn! Tussen mijn navel en rubben zeg maar dat gedeelte.

Zelfs na 2 paracetamols vandaag vanaf 10 uur! ik word echt gek, ik dacht nou met mijn bekkenpijn kan ik nog wel leven (als het dan perse moet) maar dit?? Ik ben er gewoon misselijk van!

Iemand nog tips?

Hallo,

Heb er zelf gelukkig geen last van. Maar misschien helpt het als je even op je linkerzij gaat liggen.
Ik weet niet hoelang je zal zwanger bent en of het kindje al met het hoofdje naar beneden ligt enz. maar je zou kunnen proberen op je handen en knieen te gaan steunen (kruipstand) dan krijgt de kleine ook even de kans om te draaien. Maar overleg dit eerst even met de verloskundige want ik weet niet in hoeverre het kwaat kan voor een ingedaalt kindje. Iemand die het kindje in de stuik heeft liggen kreeg dit advies.

Succes ermee.

Groetjes jmak

Ik ben nu 31 weken zwanger en hij ligt al weken lang goed dus met zijn hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald.

Linkerzij helpt wel een beetje net zoals in bad gaan dus dat doen we dan maar :)

Terug
Bovenaan