pijn in mijn onderbuik

hallo,
Ik heb een tijd last van pijn in mijn onderbuik. Vorige keer ben ik op blaasontsteking gecontroleerd, en ik was daar wel gevoelig voor en kreeg een antibiotica. Nu heb ik weer pijn, alleen deze pijn houdt continu vast. De VK zei dat dit bandenpijn is. Dit doet veel zeer zeg, iemand hiert ook veel last van?

Ha Shar,

Heb nog geen last gehad van bandenpijn dus hier kan ik niet over mee praten, heb wel
een gevoelige blaas en slik daar cranberrytabletten (oplos) van sunwell voor, dit in overleg met mijn vk natuurlijk, ik heb besloten om die gewoon de gehele zwangerschap te gebruiken tegen blaasontsteking, ook hebben ze bij AH cranberrysap (vind ik persoonlijk niet lekker, vandaar tabletten). Kunt het altijd proberen he?

gr. Danielle (19 wk+1 dag)

Hoi,
Ik heb er ook regelmatig last van, vaak als ik lang heb gelopen of juist lang op dezelfde manier heb gezeten. Als ik dan begin te lopen dan doet het echt heel pijn, maar het gaat wel bij mij wel vaak snel weer over, na een paar min. Vaak heb ik er s'avonds last van.
Maar ik zou gewoon als het echt te erg wordt even terug gaan naar de dokter of verloskundige als ik jou was.
Sja ik ben zwanger van een tweeling dus heb er nu eerder en meer last van dan bij de eerste. Ik hoop ook niet dat dat doorgaat tot het einde......
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan