Pijn in mijn onderbuik

Ik ben nu bijna 14 wkn zwanger van ons derde kindje. Met 8 wkn had ik zo'n pijn aan mijn baarmoeder dat de gynaecoloog een echo heeft gemaakt. Daarbij constateerde hij een cyste aan mijn linker eierstok. Niks aan te doen was de uitkomst. 2 wkn later heb ik weer een echo moeten laten maken en toen was de cyste weg. Prima toch zou je denken. Nou de pijn was/is er nog steeds. Met 12 wkn en een dag begon ik te bloeden. Aangezien ik dit bij mijn 2de zwangerschap ook heb gehad was ik nu niet helemaal compleet in paniek maar wel goed geschrokken. De verloskundige kwam bij mij thuis en hebben we naar hartactie van de baby gezocht. Die was er gelukkig. Op maandag erna bij mijn 12 wkn echo zag het er ook prima uit met de zwangerschap. Alleen onder in mijn baarmoeder was het een beetje een zooitje van bloed en stolsels. Ik heb na die ene bloeding niet heel veel bloed meer verloren en wat ik verloor is oud bloed maar de pijn is er nog steeds. Hoewel ik mijn derde zwangerschap is vind ik het maar eng dat ik niet kan thuis brengen waar het vandaan komt. Is er iemand die dit herkent?
 
Hoi, ik weet het niet maar ik zou eigenlijk zeggen met die cyste die je hebt gehad, kun je er nog eens naar laten kijken? Het kan voorkomen in het begin dat je een soort menstruatie-achtige pijn voelt maar als dit nog steeds dezelfde pijn is zou ik om nog een controle vragen. Gewoon voor de zekerheid.. succes en sterkte met de pijn.
 
Ik zou toch ook nog een keer op controle gaan als de pijn blijft. Misschien nog een echo?
Ik heb zelf ook een tijd last gehad van mijn onderbuik, maar dat kwam door een blaasontsteking. Als ik jou verhaal lees denk ik dat dat het niet kan zijn.

Sterkte!!
 
Ik zou toch ook nog een keer op controle gaan als de pijn blijft. Misschien nog een echo?
Ik heb zelf ook een tijd last gehad van mijn onderbuik, maar dat kwam door een blaasontsteking. Als ik jou verhaal lees denk ik dat dat het niet kan zijn.

Sterkte!!
 
Een blaasontsteking is het idd niet. Daar ben ik al meerdere malen op gecontroleerd. Mijn verloskundige zegt ook dat het hoogstwaarschijnlijk de cyste is. Ze heeft me op het hart gedrukt dat wat er ook gebeurt je het niet zelf in de hand hebt maar dat wil niet zeggen dat ik alleen het negatieve ervan moet zien. Ze zegt dat ik in principe aan de veilige kant zit wat betreft een miskraam en bij de echo ziet het kindje er goed uit.
Ik ben blij als ik hem straks voel dan wordt je toch wat zekerder. Ik heb wel het geluk dat de placenta deze reis voor ligt dus ik ga dit kindje waarschijnlijk later voelen als de andere twee. We zien het wel, ik probeer de onzekerheid van me af te zetten want zo kan ik niet echt genieten van mijn laatste zwangerschap.
Thanks voor jullie reactie.
 
Terug
Bovenaan