Pijn in mijn onderrug/zij... kan niks!

<p>Ik ben nu 27 weken zwanger. Zo'n 3 weken terug kreeg ik gruwelijke pijn in mijn buik en rug en had ik harde buiken. Om 23:00 de verloskundige gebeld en die met moeite toch langs hebben laten komen. Mijn kleintje was in orde, dus ze ging weer naar huis. Zit je dan, kramperend van de pijn. De dagen erna niet zoveel buikpijn meer, maar ontzettend veel rugpijn rechts onder. Spier in mijn onderrug was zo hard als steen. Zal wel een verkeerde beweging gemaakt hebben dacht ik.</p><p>Na een paar dagen voelde het niet meer als rugpijn. De spier was gewoon weer zacht en ik kon de pijn ook niet uitlokken. Ik kon niet langer dan twee minuten staan, want dan moest ik weer twee uur bijkomen op de bank. Op mijn linkerzij liggen hielp wel iets. Na twee weken op de bank geleefd en geslapen te hebben toch mijn urine laten testen, want ik dacht echt dat het mijn nier moest zijn. Er kwam dus niks uit de test, dus de volgende ochtend langs de huisarts geweest. Zal je net zien, ik had nergens meer last van. Zal dus een mysterie blijven!</p><p>Iemand die dit toevallig herkent? ?</p>

Terug
Bovenaan