Pijn in mijn rechter zij???

Hey Meiden,

Ik heb sinds vandaag pijn in mijn rechterzij als ik loop of draai is echt irri links helemaal niet vooral rechts.

Weet iemand wat dat zou zijn?? Misschien banden die aan het oprekken zijn ben donderdag 8 weken zwanger.

Liefs RH

Hoi RH

Ook ik heb sinds vandaag een steek in mijn zij (linker).
Ik dacht ook misschien aan bandenpijn maar heb geen idee vanaf wanneer je dat kan hebben. Ik ben pas 5 weken en 2 dagen.
Het wordt al wel minder als vanmorgen merk ik.

Hoi RH,

Het zou volgens mij bandenpijn kunnen zijn, maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff de HA of VK bellen om het na te vragen.

Ik heb erg last van mijn onderrug, gisteren de HA gebeld omdat ik aan het eind van mijn 1ste zwangerschap niet meer kon lopen van de pijn. Het kunnen mijn bekken zijn zei de huisarts maar dat is dan wel heel vroeg. Ik moet het nu een paar weken afwachten en als de pijn aanhoud dan moet ik naar de bekken fysio. We zullen het wel zien.

groetjes

Hoi Pluisje,

Het is nu al weer wat minder maar vanmorgen was het echt heel erg vervelend. Ik gooi het toch misschien wel op mijn banden of ook richting mijn bekken.

Ik moet volgende week dinsdag naar de vk dus dan overleg ik het gelijk wel.

Liefs RH

Hoi,

Ik had gister ook pijn in me buik, even op bed gelegen en na een paar minuten was het weer weg.
Denk dat toch met je banden te maken heb. nou ja alles voor het goede doel!!

Terug
Bovenaan