Pijn in mijn rechterzij

Hallo allemaal!

Heb erg veel pijn in mijn rechterzij... Nu vroeg ik mij af of iemand weet wat het of kan zijn. Ik heb al wel gegoogled en lees allemaal horror verhalen over nieren en cateters, vroeg mij af of het ook gewoon mijn banden kunnen zijn, of dat het toch wel verstandig is de VK te bellen..

De pijn zit rechts in mijn zij, op hoogte van mijn nieren en komt vooral opzetten als ik loop. Maar als het er eenmaal echt is kan ik geen stap meer verzetten en gaat het ook niet meer weg totdat ik geslapen heb of 2 paracetamol heb genomen...

Hmmm vreemd...ik zou de VK even bellen voor de zekerheid. Je kunt beter iets uitsluiten dan je er zorgen over maken.

Hopelijk valt het allemaal mee!
S6!

Lfs Esther

Hoi ludy1990

ik Wil Je niet laten schrikken hoor maar ik heb een tijdje geleden ook zo een pijn gehad in mijn rechter zij. Het deed echt zo veel pijn dat ik toen niet tot de volgende dag wilde wachten om naar de huisarts te gaan ( daar had ik een afspraak) dus heb ik savonds de dokterspost gebeld kon gelijk langs komen en een klein uur later werd ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een hele zware nierbekontsteking had. Dus ik zou zeggen breng Je urine weg om het te laten nakijken.

Liefs debora

Terug
Bovenaan