Pijn in mijn rug...

A

Anoniem

Guest
door die enorme borsten die ik heel de dag moet meesjouwen. Ik heb me al een goede beha aan laten meten. Het valt niet mee om voedingsbeha's maat 75F te vinden trouwens. Van mezelf heb ik normaal 75E. Volgens mijn huisarts zou ik een medische indicatie kunnen krijgen voor een borstverkleinende operatie. Maar dat zie ik echt niet zitten. Het idee dat ze mijn borst open snijden, vet weghalen en dan vervolgens je tepel loshalen en ergens anders weer vast borduren vind ik niet echt prettig. Ik krijg al buikpijn bij het idee. Sommige mensen gaan lijnen en vallen het eerst bij hun borsten af maar dat geluk heb ik niet. Ik voel me soms net Pamela Anderson. Hebben jullie nog tips?

Groetjes van Marloes

Het kan nog erger  want ik heb normaal 75F en nu kan ik dus echt geen voedings bh vinden die past. De 75H was te klein dus ik heb nu maar een 80H genomen en die moet dan op zijn strakst anders is die te breed maar de cup past maar net en vlak voor een voeding is het drama.
Ik heb nog steeds vrij veel last van mijn bekken en rug en inderdaad die borsten maken het er niet makkelijker op. Maar ja een borstverkleining is ook zo wat he. Ik werk zelf op de OK dus weet precies wat ze doen en hoe het eruitziet maar heb daar toch ook niet zo'n trek in. Wacht wel af wat het na de bv gaat worden.

groetjes chimene

hahahaha gaan we wedstrijdje doen....
ik heb normaal maat 80 G en nu heb ik een voedingsbh maat 85 I, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik (nog) geen rugklachten heb. dus zit ik ook nog niet aan een verkleining te denken, maar ik kan het me heel goed voorstellen als je dat wel zou willen, vanwege de rugklachten.
ik heb we zoiets van mocht ik ooit een verkleining doen dan doe ik het niet eerden dan dat ik geen kinderwens meer heb. kunnen ze ze dan weer mooi maken
groetjes

Hoi

Mag ik ook meedoen?
momenteel heb ik maat 80 i en normaal heb ik 75 g,maar borstvoeding doet de borsten lekker groeien.
Gelukkig hebben we hier een lingeriezaak die alles voor je wil en kan bestellen.
Dus ik heb nu voedingsbeha's in het model van een sportbeha,ideaal!

Last van mijn rug heb ik heel veel,maar een operatie zie ik niet zitten.Misschien ooit als ik het echt niet anders kan.Ach en op het moment is alles nog steeds zwak en pijnlijk door de bekkeninstabiliteit.

Ik wacht dus met smart op een lichaam wat weer optimaal functioneerd.
Als ik dat wil versnellen moet ik stoppen met de bv en   dat wil ik nog niet.

Groetjes Jessica

He 80i waar koop je dan een voedingsbh? want ik kan dus echt niet groeter vinden dan 80 H en die past toch niet echt geweldig.

groetjes chimene

Hahahaha, hier ook iemand met enorme borsten (vind ik zelf).
Ik draag nu voedingsbeha's 80 F, alleen die zijn eigenlijk te klein. Ik heb er eentje 80 G en die zit prima. Ookal  geeft het niet veel steun, maar ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik dubbele borsten heb!  Normaal heb ik 80 F/G (ligt aan het merk). Ik sta dus wel op de lijst bij de plastisch chirurg voor een borstverkleining. Ik ben het na al die jaren zo zat!! Elke week naar de fysio en elke week zit ik vast. Het is wel stukke minder dan een paar jaar geleden omdat ik ook bij een osteopaat onder behandeling ben geweest...
Ik geef nog steeds borstvoeding, maar zodra de kleine man een jaar oud is ga ik onder het mes! Ik wil dat eigenlijk al vanaf mijn 14e, maar mag nu eindelijk. Ben klaar met kinderen krijgen, twee is genoeg, ik stop denk ik rond een jaar met borstvoeding geven.

Afvallen heeft mijn borsten niet kleiner gemaakt, wel iets minder volume maar niet een cupmaat minder...

Ik heb trouwens de voedingsbeha's tweedehands gekocht, ze zijn nauwelijks gebruikt en ik hoef er geen 55 euro per stuk voor te betalen. Anders is die borstvoeding uiteindelijk wel enorm prijzig!!

Groetjes Anoesj

Jeetje héé, ik dacht dat ik grote borsten had, 95 D, nu dubbel D, maar dat valt in t niet bij jullie!
Ik kan me voorstellen dat jullie last van rugklachten krijgen, zeker omdat jullie volgens mij ook nog eens vrij slank zijn!

Nou succes dames.
Gr. van Sonja

hallo chimene,

het merk bh dat ik heb is anita. kijk maar eens op www.anita.com daar staat hij ook op. voedingsbh 5051 heb ik zit heerlijk...
ik hoop dat je er wat aan hebt. groetjes

Terug
Bovenaan