pijn in mijn rug

Ik heb even een vraagje over rugpijn. Kan dit ook 1 van de zwangerschapsverschijnselen zijn in het begin? Ik weet dat ik zwanger ben hoor (5 en halve week) maar ik kan me dit niet herinneren van mijn eerste zwangerschap dus vandaar dat ik t even vraag.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt.

xx
 
ik had wel onderrug klachten. Alsof ik ongesteld moest worden. Heb nu ook een beetje last. Mijn zwangerschap nu de derde is lichaamlijk ook zwaarder dan de eerdere.

grreetsss
 
Hoi,
Ja lage rugpijn is ook vaak een verschijnsel bij menstruatie en kan dus ook in het begin van de zwangerschap voorkomen, later ook maar dan heeft het vaak met je banden en gewicht van je buik te maken!
Warme kruik wil wel eens helpen!
Groetjes MJ
 
jah lage rugpijn komt wel voor bij de begin van de zwangerschap.... kan ook de hele zwangerschap duren...
heeft met je banden te maken....

goeie hete douche of een warme kruik werkt wel...

oh zegt mj ook hahah...

liefs
 
Jazeker is dit een zwangerschapskwaal.
Ik had de eerste weken ook last van rugklachten.
Nu ik al over de helft ben begint het weer met lage rugpijn.
Ik lig iedere avond met een hittepit in mijn bedje.Heerlijk!!Het helpt wel.
 
Hoi Hoi,

Ik zit in mijn eerste zwangerschap en ben nu 16 weken zwanger en al vanaf week 9 onderrug klachten. Een pitten kussen en een warme douche helpen idd wel even, maar heb nu ook bij de Fysio oefeningen gekregen. Als je er erg veel last van hebt, kun je dat ook vragen. De oefeningen verlichten wel.

Gr. Cathy
 
Het is niet zo dat ik er erg veel last van heb maar ik voel t wel. Ik ben nog wel ns een btje lomp dus daar had t ook van kunnen zijn hoor haha.
Ik ben trouwens pas 5,5 weken en kende t niet dus vandaar dat ik t vroeg.

xx
 
Terug
Bovenaan