pijn in mn buik

Hallo iedereen die mij een beetje op weg kan helpen.
Al bijna een jaar gestopt met de pil, onregelmatig ong. ook al een keer zo'n kuur gehad om de boel weer op gang te krijgen maar zonder resultaat. Ik bedoel nog steeds geen regelmaat. Sinds ik dus gestopt ben met de pil en onregelmatig ben heb ik een opgeblaze buik en lijkt het wel of m'n baarmoeder wat gezakt is. Weet iemand of dit vaker voor komt of moet ik me nog meer zorgen gaan maken?
Groetjes Roos

Hoi Roos,

Ik ben nu ook bijna een jaar gestopt met de pil (mei 2003) en ook ik heb gedurende mijn cyclus regelmatig pijn in mijn buik en dan lijkt het inderdaad net alsof hij opgezet is. Vanmorgen had ik dat toevallig ook weer. Deed zo'n pijn, was gewoon niet normaal meer. Toen ik naar het toilet geweest was, hield het op, dus of het nou een darmenkwestie is of dat het te maken heeft met mijn cyclus? Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de ha. Ik vind het super eng, omdat ik eigenlijk niet in de medische molen terecht wil komen, maar we zullen zien.

Liefs Claudine

Hoi Roos,
Ik heb dus ook dat gevoel. Als ik bv ga zitten dan is er net of er een soort druk onderin mijn buik komt,baarmoeder. Ik ben sinds jan gestopt met de pil en ben bij de ha geweest daarvoor, hij heeft mij onderzocht, ook inwendig en het was niks om me zorgen over te maken.

anoniem

Thanks Cluadine en de andere met een bekende reactie.

Wat fijn dat blijkt dat je maar weer eens niet de enige ben!! Stelt me wel gerust.

Claudine, ik kan me wel voorstellen dat je niet in die molen wil. Ik hou zelf ook die boot een beetje af. We proberen nog wel een tijdje en als ik er dan echt geen goed gevoel meer bij heb dan maak ik pas een afspraak. Ik moet wel zeggen dat het iedere maand weer een beetje meer stress oplevert want je doet "het"toch op de momenten waarvan je denkt dat ze goed zijn en dat is dan toch anders. Plus iedere maand weer een kleine domper als het weer eens niet zo is.

Succes bij de HA en niet te veel zorgen. Wie weet lees ik wel wat het was.

Liefs Roos

Terug
Bovenaan