pijn in mn ....

ik had vanmiddag toch ineens heftige pijn in mn vagina..sjee zeg!!
echt gewoon alsof iemand me met een mes aan het bewerken was van beneden!!!! heeft iemand dit meer gehad ?
was gewoon niet te doen deze pijn,maar is inmiddels alweer over
heeeel raar!

liefs kim,26weken zwanger van onze 2de zoon!

hallo!!

Dat is wel herkenbaar, ik had het bij mijn eerste ook en nu ook al paar keer.
Je kindje ligt dan diep beneden met iets, dat geeft flink druk, of bij een zenuw. Ook kan het zijn dat je wat rustiger moet doen. ik kreeg het bij mijn eerste altijd tijdens het fietsen, ik mocht dus op een gegeven momnet niet meer fietsen van de vk.
Suc6 ermee, het is idd wel vervelend!!

groetjes!

Ik heb het iedere dag wel een aantal keer! Rot gevoel!
Ook voelt het regelmatig beurs, waarschijnlijk de druk van de baarmoeder ofzo.
Ik heb dit bij mijn twee andere zwangerschappen nooit gehad....

Groetjes Jessica

ik had dit ook echt totaal niet bij mijn 1ste!
pff heb medelijden met je hoor jessica als jij dat iedere dag een paar keer hebt!
hoop het niet vaker te krijgen,maar die kans zit er dus wel in.
het kindje ligt idd al laag met zn hoofd,al een paar weken..daardoor ook vaak plassen maar dit nog niet gehad.
gelukkig ben ik niet de enige,dat stelt wel gerust!

Ook ik heb regelmatig last van die pijn. Heel erg vervelend vind ik dat. En doet soms indd goed pijn.Nu voel ik ons kleintje alleen maar onderin trappen en nooit bovenin. Terwijl me 1e zoontje juist altijd bovenin zat te trappen.
Ik moet doordat ons kleintje zo lekker onderin zit te duwen en te trappen ook nog steeds erg vaak plassen, omdat ons kleintje dan lekker op m'n blaas loopt te duwen of te trappen.
Iedereen succes er mee.

Liefs marielle

Voor mij ook een geruststelling dat ik niet de enige ben...
Moet zeggen dat het de laatste dagen wel weer meevalt, maar heb wel constant een beurse pruim..;-) vooral bij opstaan.

jaa marielle dat herken ik..dat vaak plassen erbij dan! maar dat komt bij mij omdat het meneertje in de buik laag met zn hoofdje ligt en dus als hij met zn hoofdje beweegd hij op mn blaas duwt haha..
ik heb die pijn inderdaad nu al wat vaker gehad..blijft zo vervelend!

Nou tot gisteren had ik er geen last van,krijg ik me gisteravond toch een steek!AU! die ging door merg en been!en idd het leek net alsof iemand er een mes in zette nee niet fijn dit kwaaltje!!!
groetjes
27weken

Terug
Bovenaan